פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 עסקים

 צעצועים לגבר

 אופנת גברים

 פורום עולם הגבר

 לוח מוצרים
IWC Schaffhausen שפהאוזן קנירפס knirps טאג הוייר TAG Heuer ברגואט פנריי PANERAI קונסטנטין וושרון
> ראשי > עולם הגבר > צעצועים לגבר > כתבה - דייט עם מסך
דייט עם מסך
סינמה סיטי
שנת 2011 מסתמנת כשנה בה יותר ויותר קונים יפגשו בבואם לביקור היומי בסופר השכונתי, או בבית הקפה שמתחת לבית, שלל טכנולוגיות מדיה דיגיטאלית. על מאחורי הקלעים של הטרנד החדש

הביקורים שאתם עורכים בשנה האחרונה ברשתות הקמעונאיות, במסעדות, בבתי הקפה, מפגישים אתכם, אם תרצו וגם אם לאו, בשלוחות לא מעטות של הטרנד המתפשט של שימוש בטכנולוגיית מדיה דיגיטאלית, או בפשטות: עם מסכי וידאו חכמים. הללו משובצים כמסכי תפריטים ליד הקופות, מקבלים את פניכם בכניסה עם הצעות היום, ולעתים אף מפגינים אינטראקטיביות ומגיבים למגע. הסיבות, מעבר לעובדה שחלה ירידה דרמטית בעלויות החומרה, טמונות, כך נראה, בהבנה שהשימוש במסכים דיגיטאליים משפיע על החלטות הקניה שלכם ושמדיה דיגיטאלית לצורותיה השונות הופכת לחלק אינטגראלי מחוויית הקניה של כולנו.

עולמנו, כעולם של צרכנים משתנה בצמוד לשינויים בטכנולוגיות שסובבות אותנו. המהלך כבר החל, ובשנים הקרובות נתקל ללא ספק בכמה וכמה טכנולוגיות שילוו אותנו מרגע הכניסה לחנות ועד היציאה ממנה:

אינטראקטיביות: קמעונאים נעזרים כבר מספר שנים בקיוסקי מידע (עמדות מחשב עם מסך ומקלדת) שהולכים ומפנים מקום למסכי מגע. בכל הנוגע למסכי מגע כולם תמימי דעים: "הלקוחות מקדימים את הטכנולוגיה". הלקוחות מכתיבים את הצורך (בעיקר בעקבות החדירה המאסיבית של האייפון, האייפד ודומיהם) והשוק הטכנולוגי מנסה להיערך בהתאם כדי להציג פתרונות דומים על רצפת המכירה.
אילוסטרציה
אילוסטרציה


טכנולוגיה מבוססת זיהוי בר קוד - "מה בקופסא": מסכים שעפ"י הברקוד שעל האריזה של המוצר מראים מה יש בקופסא. לדוגמא יישום של לגו וחברת דיסני, שזוכה לתשואות, מאפשר לילד שמגיע לחנות, לקחת אריזה סגורה של צעצוע כלשהו, לגשת עימו למסך קרוב ולהציג בפני המצלמה שממול את הקופסה. וכאן, הפלא ופלא, במסך הגדול שמולו הוא רואה את עצמו, עם המארז ועליו המוצר הבנוי שבתוך הקופסה... כעת יכול הילד לסובב את הצעצוע, להרים, להוריד ולבחון אותו - טרם רכישה.

מסכים לשם יצירת אווירה - בניית חווית לקוח ייחודית: הרצון ללכוד את תשומת לב הלקוח וליצור אווירה ייחודית מביאה להקמת קירות וידאו בגדלים שונים, קירות וידאו א-סימטריים, בהם מסכים מותקנים בצורות לא סימטריות וכמובן שימוש במסכי לד ענקיים בצורות שונות. דוגמאות? בשפע - במתחם ביג בראשון לציון.

מסכים לשם קידום מכירות: מדיה שנועדה לקדם מכירות בנקודות קבלת ההחלטה ביניהן רול-אפים דיגיטאליים, מסכים בנקודות החלטה: גם בקופות וגם במשקלים ואפילו ניתן להבחין כיום במקררים שבדלתות שלהם משולבים מסכים.
אילוסטרציה


מסכים 'המזהים' את הלקוח: בעוד שבמסכי מגע הלקוח בוחר באופן אקטיבי את המסרים להם יהיה חשוף (מתוך מבחר נתון כמובן), עדיין, מרבית הלקוחות לא עושים זאת. בין הפתרונות שמפותחים כיום: מערכות לזיהוי לקוח. לא מעט חברות עוסקות בזיהוי הלקוח תוך שימוש במצלמות ע"ג המסך שנועדו לאפיין את הלקוח תוך שניות (גיל ומין), אם בכדי ללמוד את זרימת הלקוחות בחנות, זמן השהייה הממוצע וכדומה ואם כדי להתאים מסרים מכירתיים.
אילוסטרציה
אילוסטרציה


התאמת מסרים שיווקיים משלימים לרכישת הלקוח: פתרון המספק ללקוחות מידע ותוכן הרלוונטיים במיוחד עבורם, כגון מחירי מוצרים הקיימים במלאי, באופן המסונכרן בזמן אמת עם נקודות המכירה. המשמעות, לדוגמה: ברגע שמנהל הסופר מעדכן בתוכנת הקופה מבצע הנחות בפינת הקצביה, המערכת יכולה לייצר - אוטומטית - קמפיין מכירתי ולקדם את אותו מבצע על גבי מסכי הווידאו שבאזור הקצביה. למערכת החדשה יש גם יכולות מדידת ודיווח הצלחה מתקדמות, המאפשרות מעקב אחר הצלחת מסעות הפרסום ותכנון מושכל לצורך קידום המכירות.

בכל הקשור למדיה דיגיטאלית העתיד, נראה מבטיח, עם התפתחויות טכנולוגיות ואימוץ שלהן בקרב יותר ויותר אנשים. עם שינויים גדולים במודלים הקמעונאים, פרסומם ודרכי הרכישה, המדיה הדיגיטאלית תתפוס בעתיד נתח גדול יותר באסטרטגיית השיווק ותציג לנו, הציבור הרחב, עולם חדש.

המאמר באדיבות אביחי מיכאלי - מנהל פעילות YCD ישראל, העוסקת בתחום המדיה הדיגיטאלית בבתי עסק.
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר