פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 רכבי פאר

 רכבי ספורט

 פורום רכבי יוקרה

 לוח רכב
פורשה פרארי ב.מ.וו BMW
> ראשי > עולם הרכב > רכבי ספורט > כתבה - קונספט C - הושקו רשמית!
קונספט C - הושקו רשמית!
צילום: אתר יצרן
קטנועי ב.מ.וו C 600 ספורט
קבלו את קטנועי BMW החדשים: C600 ספורט ו- C650GT
לפני כשנתיים במילאנו בתערוכת האופנועים השנתית, ובין שלל הדגמים החדשים בלט במיוחד קטנוע התצוגה של ב.מ.וו שהוצג תחת השם הזמני "קונספט C" כקדימון לצמד קטנועים סדרתיים חדשים שב.מ.וו פיתחה בשעתו.

עבור היצרנית הגרמנית מדובר בחזרה לשוק שאליו ניסתה להכנס - ללא הצלחה - לפני מספר שנים עם ה-C1: קטנוע מהפכני עם תפיסת בטיחות מתקדמת, שנכשל כשלון חרוץ בשל מחירו הגבוה והנדסת האנוש הפגומה שלו. אז, הכריזה היצרנית כי בכוונתה לחזור אל השוק עם קטנועים חדשים, אך הרבה יותר קונבנציונאליים.

כעת, היא עושה זאת בדמותם של צמד הקטנועים החדשים: C600 ספורט ו-C650GT, המאיימים להביס את ימאהה T-מקס ושאר וותיקי השוק.

שני הקטנועים מיועדים לנישה היוקרתית: ב.מ.וו מכוונת גבוה, לתחום בו שולט כיום ה-T-מקס של ימאהה ובכוונתה להציב את הקטנועים החדשים "לקראת פסגת הסגמנט", היא עושה זאת בזכות הפריצה קדימה באיכות כליה הדו-גלגליים. היא למעשה קובעת רף חדש בעזרת ה-S1000RR בקטגוריית הליטר הספורטיביים וכן עם אופנועי התיור הגדולים החדשים בעלי מנועי ה-1,600 סמ"ק (GT ו-GTL).

ה-C600, הוא הדגם הספורטיבי מבין השניים, הוא נראה רזה, חתיכי, חד ואגרסיבי. חזיתו צנומה עם צמד יחידות תאורה קטנות ומופרדות בעזרת חיפוי שחור, הפרופיל שלו תוקפני ומינימליסטי ובמבט מאחור מסתלסל לו זנב מורם, צר ונאה מאוד.

ה-C650GT הוא דגם התיורי ומבחינת העיצוב, מתכנניו התקינו בו מספר רב יותר של משטחי פלסטיק ושאר פנלים שמנסים מחד להעניק לו מראה יוקרתי יותר, אך גם אופי בוגר. דגם זה מוצע עם מושב נמוך יותר ב-3 סנטימטרים וכידון גבוה יותר, רשימת האבזור בו ארוכה יותר ובנוסף לחימום הידיות והמושבים הוא גם מציע משקף מתכוונן חשמלית ותא מטען גדול.

לשני הדגמים מנוע בנפח 647 סמ"ק (נשאלת השאלה מדוע אם כן הדגם הראשון נקרא C600 ?). המנוע חדש לגמרי ויש לו שני צילינדרים מקבילים בעלי 4 שסתומים כל אחד. הזרקת הדלק היא אלקטרונית. הספקו הוא 60@7,500 (כ"ס בסל"ד) והמומנט 6.7@6,000 (קג"מ בסל"ד). הכוח מועבר ע"י תיבת CVT רציפה יחד עם שרשרת סגורה וטבולה (היתרון, לא צריך לשמן).

השלדה של שני הקטנועים זהה ועשויה מפלדה עם זרוע מאלומיניום ובולם אופקי. מלפנים וזה חידוש בתחום המקסי-סקוטר, מזלג הפוך בקוטר 40 מ"מ. הבלמים הם שני דיסקים לפנים ואחד מאחור כולם בקוטר 270 מ"מ ומערכת ABS כסטנדרט. יש גם בלם חניה המופעל אוטומטית כשמשתמשים ברגלית צד. הגלגלים הם בקוטר 15 120/70 מלפנים ו- 160/60 מאחור. לוח השעונים הוא דיגיטלי וכולל גם מחשב דרך. התאורה מלפנים היא ע"י נורות LED.

מחירם של הקטנועים החדשים תחרותי מאוד בשוק הבכיר של הקטנועים הגדולים. אין ספק שעל הכוונת נמצא ה- T-מקס של ימאהה (כ-75 אלף שקל) ובהתאם למחיר באירופה ומדיניות התמחור של ב.מ.וו, צמד הקטנועים יקרים באלפי שקלים בודדים ביחס ל- T-מקס.
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר