פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 עסקים

 צעצועים לגבר

 אופנת גברים

 פורום עולם הגבר

 פורום שעוני יוקרה

 לוח מוצרים
IWC Schaffhausen שפהאוזן יגר לה קולטר jaeger-lecoultre ברייטלינג Breitling פטק פיליפ Patek Philippe שעוני אומגה omega watches
> ראשי > עולם הגבר > כתבה - לבוש מנצח: אופנה ומרוץ
לבוש מנצח: אופנה ומרוץ מכוניות
גאנט ללה-מאן
חברת האופנה המצליחה "גאנט" תהיה המלבישה הרשמית ונותנת החסות המרכזית של מרוץ המכוניות הצרפתי היוקרתי לה -מן.
מאז שנת 1923 נערך מרוץ 24 השעות בעיר לה-מאן שבסביבת עמק הלואר בצרפת. במרוץ הזה כידוע, נדרשים נהגיו להתחרות ביניהם במשך 24 שעות (ההחלפה מותרת) ואין ספק כי מדובר בתחרות שדוחפת את המכוניות והנהגים לקצה גבול היכולת.

מאז ייסודו, נותר המרוץ בלה מאן נאמן למקורותיו. המסלול כמעט ולא השתנה והמטרה נותרה זהה: המכונית שתעבור כאמור את המרחק הגדול ביותר בתום 24 שעות, תנצח.

"כמו לה-מאן אשר דוחף את הגבולות האפשריים באמצעות חדשנות וביצועים, כך גם מותג האופנה גאנט בחשיבה דומה בכך שלא מפסיק ללמוד על עיצובים וחדשנות", פסק פטריק נילסון - מנכ"ל גאנט העולמי, עת הכריז במסיבת עיתונאים כי המותג נבחר להיות המלביש הרשמי ונותן החסות למרוץ המכוניות היוקרתי.
גאנט ללה-מאן

מותג האופנה GANT נוסד באמריקה ב-1949 על-ידי ברנארד גאנט, שהיגר מאוקראינה לארה"ב, והפך מהר מאוד לסמל סטטוס בקרב סטודנטים באוניברסיטאות היוקרתיות של החוף המזרחי. בסוף שנות ה-90 מכרו בני משפחת גאנט את אחזקותיהן במותג וזה התגלגל לכמה ידיים והועבר בשנת 1999 לבעלות שבדית. השבדים בחרו שלא לעשות שינויים בולטים במותג (בעיקר לאור העבודה שהיו אחראים לעיצובי המותג בשוק הבינלאומי כבר מתחילת שנות השמונים)ותחת ניהולו של נילסון הפך המותג לאימפריה שכוללת זרועות חדשות: בישום, הנעלה, שעונים, משקפי שמש, בגדי ילדים וכלי בית וריהוט.

יצוין, כי אין זה שיתוף הפעולה הראשון שמקיים המותג. בעבר כבר נבחר גאנט כמלביש הרשמי של קבוצת הכדורסל ריאל מדריד מחוץ למגרש, ועתה הוא עושה זאת שוב כמלביש הרשמי ונותן החסות למרוץ המכוניות השנתי והיוקרתי בצרפת.

למעשה זהו שיתוף הפעולה הראשון של מותג האופנה מאז שעבר מיתוג מחדש ב-2015. במסגרת שיתוף הפעולה קברניטי המותג עבדו עם המאייר השוודי והמעצב הגרפי ג'ונאס ברגסטרנד הידוע בעבודתו עבור מותגים כמו פיפא, ה"ניו יורקר" ומגזין motor-motor. מנהל הקריאייטיב במותג האופנה - מתיו ווד ציין כי הוא עצמו מעריץ גדול של ג'ונאס וכי בחברה יש מורשת ארוכה וניסיון רב בעבודה עם אמנים מוכשרים אשר לאורך השנים יצרו ועיצבו איורים ועבודות אומנותיות למותג. "זו גאווה שברגסטרנד יעבוד יחד אתנו", הוא מסר.
גאנט ללה-מאן

המותג מתחלק לשלוש קטגוריות עיקריות: אליוט גאנט (קו אלגנטי מחויט לגברים ונשים הנקרא על שם בנו של מייסד החברה), G.N.H (קו לבוש קז'ואל וקלאסי) ו-RUGGER (הקו האורבני האוניברסלי). כל קטגוריה מכילה את מגוון פריטי האופנה בחלוקה לאוכלוסיית היעד. עם זאת אולי יותר מהכל, חולצת האוקספורד של המותג היא הסמל של המותג, מדובר בחולצת בייסיק גברית שמאז שיוצרה בשנות ה־50 בניו־הייבן, קונטיקט, הפכה להיות קלאסיקה מיידית וסימלה את אופנת הסטודנטים של ליגת הקיסוס (קבוצת מכללות אמריקאיות יוקרתיות ונחשבות) שכבשה את האופנה הגברית האמריקאית.

בהתאמה, הדגש בקולקציית הקפסולה החדשה היא בעיקר על חולצות אך ניתן למצוא בה גם גופיות, בלייזרים, ג'ינסים ואביזרים משלימים שעל כולם כולם מככבים כמתבקש סמלים המאפיינים את התחרות. קולקציית הקפסולה כוללת בתוכה פריטים עם טכנולוגיית ה-Tech-Prep המונעת הזעה.
גאנט ללה-מאן

פריטי הקולקציה האמורה ישווקו גם בחנויות המותג בישראל בטווח מחירים שנע בין 250-555 שקל. הפריטים ובפרט חולצות הקולקציה טובות למשרד או לדרינק בערב, הן מחויטות אבל לא מדי, יכולות להיראות קז'ואליות עם הג'ינס הנכונים, והם חלק מסטייל שהולך וכובש כל חלקה טובה באופנה הגברית המערבית בשנים האחרונות תחת השם "אייבי ליג סטייל", הלא היא אופנת ליגת הקיסוס עם בגדי סטודנטים שמבטאים את השילוב הנכון שבין קז'ואל למחויט ובהיבט הזה שיתוף הפעולה עם מרוץ המכוניות היוקרתי לה-מאן הוא בבחינת קריצה לקהל יעד צעיר, דינמי, תוסס ועדכני שסומן מלכתחילה ע"י קברניטי חברת האופנה כקהל היעד המרכזי.
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר