פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 עסקים

 צעצועים לגבר

 אופנת גברים

 פורום שעוני יוקרה

 לוח מוצרים
IWC Schaffhausen שפהאוזן יגר לה קולטר jaeger-lecoultre קרטייה Cartier טיסוט Tissot פנריי PANERAI
> ראשי > עולם הגבר > אופנת גברים > כתבה - הגיבור של קול
הגיבור של קול
קנת קול
מעצב העל ממשיך להשיק בשמי גברים ■ הבושם החדש MANKIND HERO חוגג את התפתחות הגיבור המודרני.
בשנות ה-80 היה למעצב האמריקאי קנת קול, בן ליצרן נעליים, חלום להציג את קו הנעליים שלו במהלך ה-Market-Week במלון הילטון בניו יורק. בהיעדר משאבים הוא פתח לו חנות על גלגלים בקרוואן שחנה שני רחובות מאותו מלון. בעיות ברישוי מול עיריית ניו יורק הובילו אותו להפוך את חברת הנעליים שלו לחברה פיקטיבית להפקת סרטים, על הנייר בלבד, שמצלמת את הסרט הפיקטיבי, "לידתה של חנות נעליים" וכך יוכל לחנות את הקרוואן שלו ברחוב. יומיים וחצי אחרי, חברת ההפקות של קול מכרה מעל ל-4,000 זוגות נעליים.

עשור אחרי, המעצב התרחב גם לביגוד ואביזרים, הנפיק את החברה והפך למעצמה קטנה. בושם הגברים שלו MANKIND הושק לפני כשלוש שנים בחנות הדגל של קול בשדרה החמישית בניו יורק וגילם בשעתו את הווייתו של הגבר המודרני, גבר הבטוח בעצמו, מקושר ומוכן לקבל אתגרים עכשוויים.
ג'ון וקופר פירסון

עתה 3 שנים לאחר ההשקה ההיא, משיק המעצב את MANKIND HERO החוגג את התפתחותו של אותו גיבור מודרני: "שותף מחויב, מגן, אב, בן אדם טוב יותר. גבר המעריך פשטות, מעודד אחרים להאמין בעצמם, שומר על חבריו ומשפחתו", כך מתארים בבית האופנה את הגבר החדש. בהתאמה, נבחרו להוביל את הקמפיין שצילם ג'ון בלסום בברוקלין תחת הסלוגן Everyone-can-be-someone's-hero - "כולם יכולים להיות גיבורים של מישהו", השחקן ג'ון פירסון ובנו קופר. באופן מתבקש גם בקבוקו של HERO מוצע למשתמש בבקבוק המיתולוגי שעיצב צ'אד לביגנה העטוף בפיסות העור שהוצמדו לבקבוק עם ברגים מכרום. הפעם, יריעות העור שחורות והפקק "לבש" עור אף הוא.
קנת קול

"גיבורים מתגלים בצורות רבות - אלה שנלחמים כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר ואלו הפועלים בכדי לשפר חיים של אחרים בנוכחותם. הבושם 'מנקינד הירו' חוגג את האנשים הנועזים ומשקף את האומץ של אלה שעושים את ההבדל בחיינו כל יום", מסר קול.

מחיר: 199 שקל ל-100 מ"ל, ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

דבר הנסיין: "החדש של קנת קול מערבב מרכיבים טעימים ומתובלנים כוסברה ולימון איטלקי, ווניל, מרווה ולבנדר, כשבתו הבסיס שולבו גם מוסק, אזוב וענבר. בשפריץ הראשון הבושם מעניק ניחוח קצת כבד, אלא שבחלוף זמן מה, הריח שלו הופך לארומטי ועצי עשיר וחם, מה שנקרא בשפת הבושמופילים – גברי. בקיצור, הגיבור שלנו גם יפה וגם אופה".

ציון: 9
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר