פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 אופנת נשים

 קוסמטיקה

 נשות עסקים

 פורום עולם האשה

 לוח מוצרים
OPI ישראל מדבקות לשפתיים violentlips
> ראשי > עולם האשה > קוסמטיקה > כתבה - אמנות השיער: תצוגת תסרוקות
אמנות השיער: תצוגת תסרוקות מרהיבה בביוטי סיטי
מאת: דנה קאהן
טרזמה. צילום: לנס הפקות
כמדי שנה אירוע הביוטי סיטי של רשת סופר-פארם מספק הצצה לטרנדים החמים בגזרת הביוטי והפאשן ■ הפעם בחרנו להתמקד בתצוגת השיער המרהיבה בניצוחו של מעצב השיער אבי מלכה שהעניקה פרשנות אמנותית לטרנדים החמים של העונה ■ כתבתנו דנה קאהן מדווחת מהשטח.
למעלה מעשור שה"ביוטי סיטי", אירוע המכירות וחגיגת הנשיות הופך למפגן מרכזי שחוגג את היופי הנשי. חנות הפופ הענקית כוללת מדי שנה: תצוגות אופנה, סדנאות איפור וטיפוח והרצאות ופאנלים בנושאים שונים ובכלל מדובר בארבעה ימים של פאן טהור שכולל גם השקות מיוחדות כמו זו עליה ארחיב מיד. האווירה בימים הללו דומה אולי לימי פומפיי האחרונים, מוזיקה, נשים חזקות ומעוררות השראה כמו מירי מסיקה, ריטה, דורית בר-אור ואחרות.

מה שתפס נפח גדול בימים הללו הוא אחת מהתצוגות המרכזיות ביום הפתיחה של האירוע בניצוחו של מעצב השיער אבי מלכה, שפיסל תסרוקות מורכבות על ראשן של 18 דוגמניות. התצוגה היא בשיתוף TRESemme, מותג טיפוח השיער שבימים אלה מציין שנה להגעתו ארצה.
טרזמה בביוטי סיטי

"אני גאה להיות חלק מהאירוע זה כי הוא אירוע של אמנות, ארט, אופנת עילית של השיער", אמר מלכה והוסיף טרם חשיפת מראות השיער המרשימים, האמנותיים, המיוחדים והמורכבים, שעיצב, "זה ממש כמו ללכת למוזיאון של שיער, זו עבודת פיסול".

בתצוגה המרהיבה הציג מלכה מראות שיער כיצירות אמנות כשמכבדת אותו בנוכחותה ג'סטין מרז'אן, מעצבת השיער הראשית של טרזמה ואחת ממעצבות השיער המפורסמות והמצליחות בעולם. מודה, לא ידעתי שאפשר לעשות דברים כל כך מרהיבים בשיער.
טרזמה בביוטי סיטי

"אבי מלכה מעורר השראה, אני מאוד נהנית להכיר אותו. דיברתי איתו בטרם התצוגה והוא אמר שלקח לו חודש ליצור את כל הפאות והתסרוקות". אגב, אורחת הכבוד שהגיעה במיוחד לתצוגה אחראית על טרנדים רבים שאנחנו רואות בטלוויזיה אצל כוכבות מפורסמות כמו בנות קרדשיאן, כריסי טיגן, אשלי גרהאם, קארי וושינגטון, אוליביה קולפו, כריסי טיגן, לילי אלדרידג' ויפות רבות אחרות.

הסטייליסטית מזל חסון העניקה את הטאץ' המקצועי שלה לאאוטפיטים הייחודיים מקולקציות הגמר של בוגרי שנקר, ואל המסלול עלו דוגמניות בפריזורות מרשימות בניחוח אוונגרד שהעניקו אינטרפרטציה אמנותית לטרנדים החמים של התקופה, ואימאג'ים עוצרי נשימה לאינסטוש של צופי התצוגה.
ג'סטין מרז'אן ודוגמניות המיצג

מותג טיפוח השיער זו בשורה לכל אישה שבריאות, יופי ובוהק השיער חשובים לה. בשונה ממותגי טיפוח השיער אותם ניתן היה למצוא רק בחנויות למכירת מוצרי שיער ומספרות מקצועיות כאן טוען ארנון שפירא, סמנכ"ל שיווק ביוניליוור: "אנו שמחים לחגוג שנת השקה מוצלחת ביותר לטרזמה בישראל ואין מקום טבעי לכך מאירוע ביוטי סיטי סופר-פארם. השקת המותג בארץ הינה חלק משמעותי ממהפכת הנגשת מוצרי טיפוח מקצועיים לכל אישה, מוצרים שבעבר היו נגישים במספרות מקצועיות בלבד".
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר