פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 אופנת נשים

 קוסמטיקה

 נשות עסקים

 פורום עסקים והשקעות

 לוח מוצרים
> ראשי > עולם האשה > נשות עסקים > כתבה - יחסי ציבור בזמן משבר
יחסי ציבור בזמן משבר
עסק
עיתות משבר הן סכנה לכל עסק, עם זאת יש בהם גם הזדמנויות עסקיות רבות, כיצד תנהלי את יחסי הציבור של העסק שלך בעת מלחמה?
אין ספק שמלחמה מאיטה את הצמיחה ונדרשים משאבים כלכליים עצומים כדי לעבור את התקופה הזו. עסקים נסגרים ואת הצפון אני כלל לא מזכירה.

אז כן, בדיוק עכשיו כשצה"ל נלחם בצפון והתעוררו השדים בלבנון צריך להתכונן יותר מתמיד להמשיך באורח החיים הרגיל עד כמה שאפשר. זה לא קל. לפעמים נדמה כאילו אין אפשרות לעשות דבר מלבד לחיות בין מהדורת חדשות אחת לשנייה וכמובן להתפלל הרבה שהחיילים שלנו יחזרו בשלום.

הכוח שלנו טמון הרבה מעבר. מעבר לדאגה ולפחד אנו עם חדור אמביציה, תקווה , כוח ואמונה. השורה התחתונה היא שקשה לשבור אותנו. יממה אחרי האירוע הביטחוני הכי מורכב אנו ממשיכות את הסצנה של חיינו ולא נחות לרגע. כי אם נעצור אז מה? מה נשיג? מה נרוויח? חוץ מבזבוז של זמן יקר והתעסקות במצב רוח מדכא אני לא רואה לזה שום תועלת. מה ייצא אם נשב ונכרסם ציפורניים כשבפועל אנו יכולות להיות הרבה יותר פרודוקטיביות ולהמשיך לפתח ולהתפתח כי אין לנו מציאות אחרת ואם נצטרך להתעורר אחרי המלחמה יכול להיות שיהיה מאוחר מידי....

הרבה דברים מתעכבים "בגלל המצב" וזה חבל, מיותר ובזבוז של זמן יקר. כל עוד אנו לא יכולות להילחם פיזית בחזית עלינו להמשיך בגזרה שלנו. כל אחת בתחומה מחויבת להמשיך לייצר ולשדר עסקים כרגיל כי אחרת כאשר תיגמר התקופה המזוויעה הזו יהיה קשה מאוד להתרומם ולהתחיל לפצות על תקופה של חודשים ללא פעילות.

איך עושים זאת? בתור התחלה עלינו לפתוח כמה שיותר קווי תקשורת. מדובר בתקופה קריטית ואם נשב ונחכה שתיגמר המלחמה זה יכול להיות הצעד אשר יקבור אותנו כי להתגמד זו הטעות הכי גדולה. תחשבי שלפני המלחמה שמעו עלייך כל הזמן תמיד עדכנת ושלחת מסרים ופתאום דממת אלחוט. במו ידייך את יוצרת מצב בו את גורמת לכולם לחשוב שאת כבר לא קיימת.

ואם נראה שבגלל המלחמה לאנשים אין ראש לכל מיני דברים אז להיפך יש לי חידוש עבורכן זה בדיוק הזמן בו אנשים צמאים למציאות קצת אחרת ממציאות הפגז. לאנשים נהיה המון זמן פנוי בין אם זה במקלט או בכל מקום אחר התפנה להם הרבה זמן לראות טלוויזיה ולקרוא עיתונים ולכן זה הזמן הכי טוב להיות שם ולהפיח את התקווה שהחיים נמשכים והמלחמה לא תגמור אותנו אלא אנחנו אותה וזה בדיוק הזמן בו זרימת האנרגיה צריכה להיות הכי חיובית אשר תשדר שגם כאשר תיגמר המלחמה השוק עדיין עובד ויעבוד ולא ייווצר מצב בו אנשים ייצאו מהמקלטים למדינת אי וודאות ...

נכון שזה לא הזמן להוצאות כספים מטורפות אך עדיין החובה להיות שם מוטלת על כל עסק פשוט להמשיך ולהוציא דברים החוצה בין אם זו פעילות עסקית ובין אם מדובר בהירתמות למען הקהילה בצפון אשר מברכת כל יוזמה לעזרה.

כאן יחסי הציבור נכנסים לתמונה יחסי ציבור בהגדרה הם הבאת דברים טובים לידיעת הרבים ואין זמן טוב יותר(לצערי) מזמן של מלחמה כדי להוציא את הדברים הטובים החוצה אם ביום יום אנחנו עסוקים עד מעל הראש בפעילות עסקית זה הזמן להוציא את הפעילות הקהילתית שלנו החוצה ולהראות את הרגישות הקיימת בכל אחת מאיתנו ואת היכולת באמת לעזור כשצריך.
כל היוזמות מבורכות ובאמת המון ארגונים תורמים ועושים הכול למען תושבי הצפון והסביבה אין דברים כאלה בחוץ ואת החום של הארץ אנחנו מרגישות בכל יום ובכל מקום.

אנו נמצאות בתקופה בה עלינו להיות חזקות ולהיות פעילות עד כמה שאפשר ויותר.לפעול בכל מישור ופשוט להיות שם כל הזמן ובכל דרך כי אי אפשר ואסור לנוון את התודעה של הציבור שהוא קהל המטרה שלנו זה הזמן לתקשר עם כולם כמה שיותר ולדאוג שהחיבור לא יתרופף פשוט להסתכל שני צעדים קדימה לתקופה שאחרי המלחמה ולכוון לשם שכשזה יגיע אמן בקרוב כולנו נהיה חזקות מאי פעם.

דבר אחרון עלינו לזכור ולא לשכוח. אחריות אישית אמיתית במצב של משבר זה להמשיך לפרוח ולשגשג. החוסן הלאומי של עם נמדד ביכולת הזאת בכל מצב ולמרות הכול.

יעל לוטן – מנכ"ל לוטן תדמיות בע"מ
www.lotan.org.il
www.PuReComm.org.il
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר