פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 רכבי פאר

 רכבי ספורט

 פורום רכבי יוקרה

 לוח רכב
רוז יזמות תוכנה יבוא רכבי יוקרה פרארי רולס-רויס ב.מ.וו BMW
> ראשי > עולם הרכב > כתבה - דיאלים, חוזר לישראל
דיאלים, חוזר לישראל
דיאלים
מותג האופנועים הקוריאני, 'דיאלים', חוזר לישראל ■ חברת הליסינג 'אלבר' תשווק בשלב הראשון 5 מדגמי המותג אשר יוצעו ללקוחות גם בעסקאות ליסינג ומימון.
אולי שכחתם אך אי שם במחצית השניה של שנות ה-80 של המאה ה-20,
והרבה לפני שהמותגים הטאיוואנים קימקו וסאן יאנג ואחיהם יונדאי וקיה כבשו את שוק הקטנועים בארץ נחת פה מותג האופנועים הקוריאני 'דיאלים' ואפילו הצליח לתפוס נתח שוק מרשים בקרב לקוחות ה-50 סמ"ק, אלא שעשור לאחר מכן ובמקביל להגעתם לארץ של מותגי הרכב מקוריאה, המותג נחלש ונעלם מהשוק המקומי. כעת, 20 שנה אחרי, חברת הליסינג 'אלבר' החלה לשווק אותו שוב.

"כבר שנה אנו נערכים ליום בו נוכל להשיק שוב את מותג האופנועים דיאלים בישראל", מסר אלי אלעזרא, בעל השליטה בחברת 'אלבר', לרגל השקת המותג בארץ. "לא נכנסו לתחום הזה בשביל לחטוף נתח או להשתלב בתוכו, אלא בשביל להרחיב את העוגה ולהצעיד את התחום לפנים. כבר מהיום הראשון נשווק את המותג בכל אחד מ-46 סניפי החברה, כך שהוא יהיה נגיש מבחינה גיאוגרפית. נשווק אותו לתיכוניסטים וסטודנטים וכמו יתר המוצרים שלנו נציע אותו גם בליסינג במחיר שיחל ב-199 שקל בחודש. אנחנו לוקחים על עצמנו לחנך את השוק." סיכם אלעזרא.
דיאלים


'אלבר', סבורה למרות מצבו הקשה של שוק האופנועים בארץ ולמרות העובדה שהענף רושם בשנים האחרונות ירידה עקבית בהיקפי המכירות, הפוטנציאל הגלום בישראל כמדינה עם מזג אוויר נוח ועומסי תנועה כמו בישראל רחוק ממיצוי. לשם השוואה, בישראל שוק הדו-גלגלי מהווה כ-4.5 אחוזים מכלל שוק הרכב ואילו במדינות דרום אירופה כמו איטליה וספרד הוא מתקרב ל-20 אחוזים.

"יש בישראל את כל הסיבות ששוק הדו"ג יכפיל את עצמו", אמר ינון עמית, מנכ"ל 'אלבר' אשר לטענתו, הצפיפות בכבישים, מצוקת החנייה (בעיקר בתל אביב), מחירי הדלק, שעות כוח האדם המתבזבזות מהווים קרקע פוריה להיקלטותו המחודשת של המותג בארץ.
דגם Roadwin


בשלב ראשון מגיעים לישראל חמישה דגמים במחירים שבין 14 אלף ל-25 אלף שקלים.

S1 125 הוא הזול והבסיסי שבהיצע. מגיע בתצורת קטנוע קלאסית כולל מנוע בנפח 125 סמ"ק בהספק של 11.5 כ"ס, בעל ממדים צנועים ומיכל דלק גדול של 10.2 ליטר, גלגלי 13 ובלמי דיסק. מחירו 13,840 שקלים.

B Bone קטנוע ייחודי בעיצובו ובמראהו, בעל שלדת צינורות ופלסטיקה מינימלית, המתהדר באותה יחידה כוח והיבטים מכאנים הזהים ל-S1 ומחירו 15,845 שקלים.

S3 125 קטנוע למנהלים קטנים, אשר ישווק בשני דגמים. האחד בנפח 125 סמ"ק (12.9 כ"ס) הכולל "מפתח חכם" שאינו מצריך הכנסת מפתח לסוויץ' כדי להתניע, מגן רוח אווירודינמי גדול ותא מטען עם פתיחה חשמלית. מחירו 18,840 שקלים והאחר בנפח 250כ"ס ו-24.7 כ"ס המדוייד אף הוא במגן רוח, תא מטען בעל מנגנון פתיחה חשמלי וב'מפתח חכם'. מחירו 24,946 שקלים.

דגם S3 Advance



S3 Advance 250 קטנוע מנהלים בנפח של 250 סמ"ק והספק של 25 כ"ס הכולל מערכת בלימה משולבת המפעילה את הבלמים האחוריים והקדמיים יחד. מחירו 24,946 שקלים.



Roadwin אופנוע בנפח 125 סמ"ק המפיק 14.2 כ"ס, ומציע תיבת הילוכים ידנית בת 5 יחסים, חישוקי 17 אינץ', הזרקת דלק וקירור אויר/שמן ומיכל דלק של 16 ליטר המבטיח טווח נסיעה ארוך. מחירו: 19,850 שקלים (תמונה 3).
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר