פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 אופנת נשים

 קוסמטיקה

 נשות עסקים

 פורום עולם האשה

 לוח מוצרים
פראדה Prada ג'ימי צ'ו jimmy-choo גוצ'י Gucci שעוני אומגה omega watches מדבקות לשפתיים violentlips בולגרי Bvlgari‏
> ראשי > עולם האשה > כתבה - שמפו מארץ הקנגורו
שמפו מארץ הקנגורו
Aussie
מעיין רודיך הגיעה למסעדת "כחול" שבחוף תל ברוך על מנת לחלוק כבוד לאוזי, העולה החדש מאוסטרליה.
דקה לפני שהקיץ הלוהט מכה בחופינו בשיאו, Aussie - מותג טיפוח השיער שהגיע מהיבשת בקצה העולם, עושה עלייה היישר לסניפי רשת סופר פארם, וכיאה לחברה אוסטרלית, מסיבת ההשקה למוצריה התקיימה בחוף הים במסעדת "כחול" שבחוף תל ברוך.

אנוכי, ושרי גבעתי, יאנה יוסף, דנה פרידר, הילה נחשון, מיי פיינגולד, סיון קליין, אור דניאל, אנה ארונוב, ימית סול ושאר סלבס הגענו לחגוג ולהתפנק על הצ'ופרים: אלכוהול, סושי ועמדת מסאז'ים, כשהדוגמנית נטלי דדון הופקדה להנעים את זמננו מעמדת הדי.ג'יי.

פילוסופיית המותג האוסטרלי גורסת כי: "שיער מדהים זה לא הכל בחיים, אבל צריך להתחיל מאיפשהו", ולכן בחרתי אני עצמי להתחיל בהתחלה. ב-1979, טום רדמונד - איש העסקים האמריקאי שב מביקור באוסטרליה שטופת השמש, וכאדם בעל 20 שנות ניסיון בתחום מוצרי השיער, ולאחר שנחשף בה לאוצרותיה הרבים, הוא החליט להקים את מותג מוצרי השיער הזה. אוסטרליה כידוע, מציעה הרבה יותר מחופים יפים. היא מלאה בפירות, אגוזים וצמחי מרפא עתיקים וייחודיים, ואלה שימשו עבור רדמונד כרכיבי מפתח בפיתוח מוצריו הנושאים בגאון את אחד מסמליה הבולטים של אוסטרליה, הלוא הוא הקנגורו האדום Macropus-rufus החי בחלקה המערבי הפנימי ומככב בהרלדיקה האוסטרלית לדוגמה בסמל הטריטוריה הצפונית, בסמל אוסטרליה ובסמל ניו סאות' ויילס.

אם היו שואלים אתכם לפני 35 שנה מהו לדעתכם הדבר הגדול ביותר שיצא מאוסטרליה, סביר כי הדבר הראשון (ואולי היחיד) שהיה צץ בראשכם היה קרוקודיל דנדי. אך היום, היבשת הרחוקה קרובה מתמיד עם יינות משובחים, אופנה לוהטת ותעשיית סרטים ומוזיקה מוערכת. והיי, זה עוד לפני שבכלל דיברנו על המוצרים הנהדרים של Aussie.

מוצרי המותג מבוססים כאמור על צמחים מקומיים, כשהבולטים מבינהם הוא האבוקדו, שיח המנטה וצמח החוחובה. ב-Aussie מציינים על בקבוקי המותג כי "הילידים האוסטרלים (אבוריג'ינים) היו משתמשים בהם כדי לרפא את העור (וגם היה להם שיער משגע)". בהחלט נתון מעניין, בפרט לאור העובדה ששורה אחר כך מוסיפה ומציינת היצרנית כי "תמציות הצמחים האלה נמצאות בבקבוק המבורך”, אז עם ההבטחה הזאת יצאתי לדרך.
Aussie


דבר הנסיינית:

"כמו עם הרבה דברים שאין להם הסבר, תחושת בטן אמרה לי שכאשתמש באוסטרלי הזה, משהו טוב יקרה. אתם יכולים גם לקרוא לזה "אמביציה ברורה למרוח Aussie שיעשה לי טוב", אבל לא נתקטנן. אז לצורך המשימה נכנסתי למקלחת, מרחתי את ראשי עם ה-Reconstructor האגדי - מסכת הקסם עטורת הפרסים ודמיינתי לי את השונית האוסטרלית, הקנגורו והקואלה. בתוך כמה דקות (3 אם אתן ממש מתעקשות) חדלתי לדמיין ובחנתי לעומק האם זאת סייעה לשיערי התשוש והמצ'וקמק לקבל זיק של רכות וברק. ובכן, לקצוות השיער המפוצלים שלי, התכשיר הזה עשה רק טוב. חשוב לציין כי גם אריזת המוצר מצוינת: היא נטולת פקק, ומוצעת עם חריץ חד כיווני בתחתית, המאפשר לקסם הטמון בבקבוק לצאת בלחיצה קלה. המסכה כאמור "ישבה" על ראשי לזמן קצר ביותר, היא נשטפה, ובבוקר שאחרי, התוצאה פשוט מדהימה. אגב, למקרה שתהיתן, התענוג הזה יעלה לכן 45 שקלים.

בנוסף למוצר הפלא, תוכלו למצוא בסדרה גם שמפו ומרכך Luscious-Long המועשרים במיקס פלאי של תמציות אקליפטוס ומנטה אשר נדמה כי הזינו את השיער, והעניקו לו את כל האהבה שמגיעה לו. שני המוצרים מיועדים לבעלות שיער מקורזל ויבש, הם עשירים בלחות ותפקידם "להרוות שיער צמא". הנוסחה הייחודית המורכבת מצמח האלוורה, הבטיחה "להכניע" את רעמת השיער, אפילו את הפרועה ביותר, הבטיחה - ובהחלט קיימה. אז כעת נותר רק להשיב מה הקשר לתחושת הבטן, ובכן, עד שלא תדעו מה זה לחוש אוסטרלי, כנראה שלא תדעו מהו חוש אמיתי. וחוש שלישי? אז כן - היו לי בדיוק שלושה, שלושה אוסטרלים, שלושה תכשירים ושלושתם מופלאים".

* הכותבת היתה אורחת חברת Aussie.
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר