פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 אופנת נשים

 קוסמטיקה

 נשות עסקים

 פורום עולם האשה

 לוח מוצרים
ה.שטרן תכשיטים פראדה Prada ברייטלינג Breitling ג'ימי צ'ו jimmy-choo תכשיטי יוקרה מדבקות לשפתיים violentlips קנירפס knirps קרטייה Cartier בולגרי Bvlgari‏
> ראשי > עולם האשה > אופנת נשים > כתבה - חלום ליל קיץ: מה חשבנו
חלום ליל קיץ: מה חשבנו על הקולקציה החדשה של קסטרו?
צילום: דודי חסון
בשואו רום שהתקיים במטה החברה בבת ים חשפה רשת קסטרו את החזון האופנתי שלה לאביב/קיץ 2017 ■ מעיין רודיך הייתה שם.
על רקע הדיווחים כי חברת קסטרו השלימה את רכישת 50% ממניות חברת פאלו ריטייל, המפעילה את רשת האופנה המוזלת אורבניקה
שהחלה לפעול אשתקד, מניית החברה היא בשיא כל הזמנים. למעשה, המשקיעים בשוק ההון אוהבים מאד את שתי העסקות האחרונות עליהן חתמה רשת האופנה הישראלית שבשליטת משפחת רוטר. בעסקה הראשונה כזכור, שנחתמה כבר באוגוסט 2016, רכשה קסטרו 26.4% מקבוצת הודיס (תת הרשתות הודיס, טופ טן, קרולינה למקה ואקססורייז)ועתה כאמור רכשה קסטרו מחצית מתת-הרשת השישית של קבוצת הודיס, אורבניקה, בתמורה לכ-90 מיליון שקל.

בחגיגות הרכישה ונסיקת ערך המניה לשיא של כל הזמנים השיקה קסטרו את החזון האופנתי שלה לעונה החמה. נדמה שדווקא בלילה הכי קר בשנה, היא בחרה לעשות זאת בבמה שהוגדר לכל הדעות כמייצג אופנה של חלום ליל קיץ חם ומתקתק.

זה מכבר שקסטרו זנחה את הפורמט הרגיל של תצוגת אופנה סטנדרטית בעבור חוויה שנעה בין מייצג אומנותי לקאט-ווק.

הפרזנטציה נערכה בשואו רום הראשי של המותג השוכן במטה החברה בבת ים, אשר עבר טרנספורמציה מוחלטת לכבוד המאורע, כוסה כולו אריחים בשחור ולבן ולבש צורה של בריכת שחייה קלאסית מקורה וסגורה. הקונספט העיצובי שאפף את הערב נקרא בשם "שחייה לילית".
צילום: טל קרת

אל שני חללי התצוגה נהרו עטופי מעילים וסריגים כבדים שלא תאמו באף צורה את רוח הערב, אושיות אופנה כמו: שדרנית הרדיו ומנחת הטלוויזיה דפנה לוסטיג, מלכת היופי בדימוס שביט ויזל, השחקנית יעל גולדמן-פפר וכמובן, הפרזנטורים הקבועים: עומר דרור, דר זוזובסקי ונטע אלחימיסטר, שלהבדיל מבדרך כלל, נראו הפעם מתמנגלים בין האורחים ולא לקחו חלק במייצג עצמו. הפקת המייצג בניצוחו של מוטי רייף, שיחקה על מומנטום משמעותי שבא לידי ביטוי כרגע בעולם האופנה הבינלאומי, דוגמת המייצג שהעלה הראפר, קנייה ווסט, כאשר השיק את הקולקציה שבעיצובו, גם כאן בדומה לשואו של ווסט, הדוגמנים עמדו במרכז החלל על מעמד מוגבה, כשלעוברים והשבים במתחם קסטרו היכולת לעבור ביניהם ולהתמקד בכל אלמנט שרק יבחרו. ברוטציה מוקפדת עלו וירדו 80 הדוגמנים, שורות, שורות, בנים ובנות בהתאמה, והחליפו ביניהם מקומות כשהם שומרים על פנים חתומות כבובות ראווה של ממש, תוך שהקהל מתעד כל פרט לגופו בטלפונים הניידים.
צילום: דודי חסון

השיער המשוך לאחור והאיפור שהיה ברובו מבוסס על אלמנט הקולור בלוק עם פס כחול מתוח מעל העיניים, ומראה עור רענן, היה מדויק כל כך, שגם ברזולוציות הקטנות ביותר אי אפשר היה למצוא פגם בטוטאל לוק האביבי שנתן את הטון של הכול.

ואכן הערב הדיף ריח משכר של רומנטיקה ונעורים. קולקציית הנשים הורכבה מגוונים של ורוד בייבי וצבעים פסטלים הממשיכים איתנו מעונות קודמות, עם נגיעות של אלמנטים כסופים ושימוש נרחב בשילוב של שחור ולבן, אוף וואיט וקאמל. חולצות וחצאיות במראה פרחוני ותואם, חולצות מודפסות פסים, משבצות ובדי שיפון, כותנה ו-ויסקוזה קלילים ורכים, הכתיבו אווירה שיצרה געגוע לשמש הארצישראלית האביבית. נדמה שהגזרות במחלקת הנשים לא עברו חידוש ונשארו כשהיו, עם שמלות מקסי בעלות כיווצים, אלמנט האובר סייז ממשיך גם הוא לשלוט, ויחד איתו חולצות טי בהשראת עולם הרוקנרול המחוספס בעלות הדפסים מבדים נושמים המותאמים לעונות החמות, ג'קטים במראה אופנוענים, ג'ינס קרעים שעבר שטיפה, ושמלות אווריריות בעלות כתפיות מלמלה. ברמת האביזרים קסטרו שומרת על הטרנדיות עם שרשראות צ'וקר וכפכפים דמויי פרווה ששולטים כבר שתי עונות ברצף לפחות על מסלולי התצוגות ברחבי העולם.
צילום: טל קרת

האווירה הקלילה והמשוחררת שלטה חזק גם במחלקת הגברים עם צבעוניות בתכלת, טורקיז, זית והדפסים תלת ממדים ומחזירי אור שנתנו טון עתידני משהו. נצפו גם גזרות צעירות ושובבות בהשראת עולם הספורט והקולג'ים האמריקאים עם ז'קטים צבעוניים, ג'ינסים רחבים בגזרת קרופ, וטי שירטים נעימים שכללו משחקים בין צבע נייבי ללבן. אי אפשר שלא להתמכר לאווירה הרומנטית והמשוחררת שהובילה את הקולקציה, והחשק העז לקבל חזרה את החמימות אליה אנחנו רגילים כל כך במחוזותינו, עם צבעים רכים ושמחים שעושים חשק לקפוץ למים העמוקים ולהישאר צעירים לנצח.

טווח מחירים לקולקציה החדשה: 59.90-499 שקלים, בחנויות קסטרו ובאתר החברה.
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר