פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 נדל"ן

 עולם הרכב

 עולם הגבר

 עולם האשה

 חוג הסילון

 החיים הטובים

 לבית ולגן

 לוחות ראשי
 לוח נדל"ן
 לוח רכב
 לוח מוצרים
> ראשי > כתבה - "יופי אמיתי": נשים נפלאות
"יופי אמיתי": נשים נפלאות בכל הצורות והמידות
מאת: דידי בר
יופי אמיתי. דאב
לרגל חגיגות 60 השנים למותג Dove, יוניליוור - יצרנית המותג, גייסה את הצלם המוערך מריו טסטינו לתעד בעדשתו 30 נשים מרחבי תבל ולהציג תפישה שיופי קיים במגוון גילים, מידות וגוונים.
"אני אובססיבי לגבי אנשים ואיך לגרום להם להיראות במיטבם בתצלומיהם", אמר לסוזי מנקס, עיתונאית הניו יורק טיימס הצלם המוערך מריו טסטינו (63) בראיון שנערך עימו לאחרונה.

טסטינו, נולד להורים ממוצא אירי-ספרדי וגדל בלימה - פרו, כאחד משישה אחים. הוא התחנך בית ספר קתולי והשחרור מהילדות האוהבת בחיק משפחה מהמעמד הבינוני החל במהלך טיול לריו כשהיה בן 17, שבו מתלמיד שקדן, בעל נטיות תיאטרליות, הוא הפך לנער מסיבות.

ב-35 שנותיו המקצועיות הוא לכד בתמונותיו את הזוהר הקדחתני של חיי החוף בריו דה ז'ינרו וגם את התלהבותם הממושמעת של חיילי משמר המלכה הרכובים על סוסים בחתונה המלכותית של קייט מידלטון. במאורע ההיסטורי ההוא, טסטינו לא רק ניצב מאחורי העדשה כדי ליצור דימוי אייקוני של "ויל וקייט" החבוקים לפני האירוע, אלא גם צולם בעצמו בכנסיית וסטמינסטר בשל היותו ידוע ומפורסם. שעריו עיטרו את המגזינים הבינלאומיים המובילים והנחשבים ביותר.
יופי אמיתי. דאב

בשנת 1957 נוסד המותג Dove ועם לידתו חרט על דגלו לעורר דיון אודות הגדרת היופי, בסביבה ותרבות שמכתיבות מודל אחד ליופי שאינו תמיד בר השגה. בכך היה המותג, מחלוצי המותגים בעולם שהעלו לדיון את ולמודעות את המושג "נשים אמתיות" מתוך תפיסה שיופי קיים במגוון גילאים, מידות וגוונים וכי אין מודל אחד ליופי. עתה, ולרגל חגיגות ה-60 למותג הטיפוח Dove ביקשו קברניטי היצרנית יוניליוור לבחון שוב את המושג "יופי אמיתי", הפעם דרך עדשת המצלמה של טסטינו. כזכור, מדובר בקמפיין מתמשך של החברה שמטרתו לעזור לנשים להבין כמה הן באמת יפות. במסגרת הפרויקט צילם טסטינו 30 נשים ונערות מרחבי תבל כשההשראה לבחירתן נבעה כולה מהאג'נדה של המיזם שמטרתו כפי שצוין היא לשדר את ערכי המותג ולהציג יופי של נשים אמתיות.
יופי אמיתי. דאב

המצולמות, מ-15 מדינות בעולם, בגילים 11 עד 71, מייצגות מודלים שונים של יופי, גיל, מידה וגוון עור/ אתניות. כולן חוגגות את היופי שלהן במטרה לעודד נשים רבות לאהוב את עצמן.

בין המצולמות: ויקי, מדליסטית פראלימפית מבריטניה, שחייה השתנו בעקבות קטיעת רגל לאחר שחלתה בסרטן, פאולה ממקסיקו שהקימה מועדון כדורגל לנערות לאחר שהבחינה שרבות מהילדות פורשות ממשחק עם הגעתן לגיל הנעורים ואניסה מאינדונזיה שהבינה שעל אף שהיא מגיעה ממדינה מוסלמית ועליה לכסות את גופה ושיערה, היא יכולה להביע את יופייה בדרכים שונות, כמו לבוש שמרני אבל מאוד ססגוני ושמח.
יופי אמיתי. דאב

"האופן שבו המותג דאב מעודד נשים לחגוג את היופי הייחודי שלהן מהדהד בי זמן רב. מאז ומעולם נקטתי גישה רעיונית דומה, באופן שבו אני מצלם נשים. לצלם יש בחירה, הוא יכול לצלם תמונה שתספר סיפור על עצמו, על הטכניקות האוונגרדיות שהוא משתמש בהן או על רגע של חולשה של המצולם, או שהוא יכול לספר את סיפורן של הנשים מול עדשתו, להעצים אותן ולגרום להן להרגיש חזקות ובטוחות בעצמן", סיכם טסטינו.
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר