פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 רכבי פאר

 רכבי ספורט

 פורום רכבי יוקרה

 לוח רכב
רוז תוכנה פרארי רולס-רויס ב.מ.וו BMW
> ראשי > עולם הרכב > כתבה - הטרנדים של רכבי היוקרה
הטרנדים של רכבי היוקרה בישראל לשנת 2016
צילום: shutterstock
שנת 2016 הביאה איתה לא מעט שינויים והתפתחויות ■ במסגרת זו – ובין סיכומי השנה הרבים – החלטנו לסקור כאן את הטרנדים אשר הובילו את שוק רכבי היוקרה הישראלי ■ אילו רכבים העדיפו המנהלים והאלפיון העליון של ישראל ב-2016, ומדוע דווקא דגמים אלו היו הפופולאריים ביותר?
ב.מ.וו 750i – דגמי יוקרה של ב.מ.וו היו חביבים על האלפיון העליון של ישראל מאז ומתמיד. דגם 750i, מתוך סדרה 7 של החברה, נכנס לרשימה זו כאחד הדגמים המתקדמים והמסקרנים ביותר שנראים כרגע על כבישי הארץ. דגם זה עומד כמובן בסטנדרטים המפורסמים של הייצור הגרמני בכל הנוגע ליכולות המכאניות הגבוהות ולאמינות. הנקודה המעניינת באמת היא שדגם זה מתחיל להציג טכנולוגיות עתידניות של ממש, אשר יהפכו במהרה לסטנדרט בקרב רכבי יוקרה. לדוגמה, במפתח של דגם זה מוטמעת טכנולוגיה חכמה (בדומה לבית חכם, או סמראטפון) עם מסך מגע המספק אינפורמציה על הרכב ומאפשר לבצע פעולות שונות כמו הדלקת המזגן או החניית הרכב מבלי להיות בתוכו. כל זאת בנוסף לשלל מערכות אבזור הניתנות לשליטה מהמושב הקדמי או האחורי, עיצוב אלגנטי ויוקרתי, נוחות והנדסה מהשורה הראשונה ועוצמה של רכב מבית ב.מ.וו.
צילום: shutterstock

לקסוס IS300h – חברת טויוטה היא אמנם יצרנית הרכב הגדולה בעולם ואחת הפופולאריות ביותר גם בישראל, אך מרבית דגמי החברה הם דגמים פשוטים יותר, כמו רכבי עיר קטנים או רכבים משפחתיים. מסיבה זו, מי שאינו מכיר את עולם רכבי היוקרה של טויוטה אולי אינו עושה את הקישור בין המותג הנפוץ כל כך לבין מחלקת הלקסוס שלהם. רכבי המנהלים של לקסוס, וספציפית דגם IS300h, פופולאריים ביותר בקרב מנהלים ישראלים. דגם זה משלב בין עוצמה (מנוע של 223 כוחות סוס) לבין הנעה היברידית – פטנט שפותח על ידי טויוטה וכובש במהירות את עולם הרכב. התוצאה היא רכב אלגנטי, מאסיבי ובעל נוכחות, עם תצרוכת דלק יעילה יחסית לרכב כזה, של כ-14 ק"מ לליטר.


פיז'ו 508SW – הדגם הזה מייצג בגאווה את רכבי הסטיישן בסקירה זו. מנהלים ישראלים רבים מעדיפים את רכבי הסטיישן בגלל המרחב הפנימי הגדול שלהם, בזכות תחושת היוקרה, הנוחות והשימושיות הרבה שלו בחיי היום-יום לבעלי משפחות. מלבד המרחב, דגם זה מציע גם נסיעה חלקה ונוחה, צריכת דלק סבירה ורמת אבזור בסיסית. כאמור, לא מדובר ברכב יוקרה לכל דבר ועניין, אלא בדגם צנוע יחסית לקטגוריה בו הוא מוצג. אך אולי זו הסיבה האמתית אשר הופכת אותו לנדרש ופופולרי כל כך בקרב מנהלים ישראלים. מדובר ברכב צנוע יחסית אך עדיין מפנק, וחשוב מכל – יעיל ונוח במיוחד.

וולוו S60 – דגם זה נכנס לסקירה זו תחת קטגורית ה"צנוע" ביותר. אך אל תתנו לעובדה הזאת להטעות אתכם – מדובר באחד מרכבי המנהלים האהובים והנמכרים ביותר בישראל. הוא מציע חוויית נסיעה אופטימלית עבור אלו המבלים שעות רבות על הכביש – מרווח ונוח, יציב וחזק, עם הנדסת האנוש הידועה של חברת וולוו. חוויית הנסיעה נעימה ומהנה, במיוחד לאחר מתיחת הפנים המקיפה שעברה סדרה זו לפני כשלוש שנים, במסגרתה שודרג משמעותית עיצוב החוץ והפנים. בניגוד לרכבי יוקרה אחרים, גם המחיר שלו צנוע יחסית, מה שהופך אותו לזמין עבור רבים.
צילום: shutterstock

הרכב היקר מכולם: רולס רויס גוסט – לסיום נציג את מה שנראה כרכב היקר ביותר שנוסע על כבישי ישראל. במקרה זה לא מדובר ברכב פופולרי במיוחד, היות ומחירו נע סביב שלושה מיליון שקלים. נכון להיום רק רכב אחד מדגם זה נמכר בישראל, תחת הסכם שירות מיוחד עם חברת רולס רויס הכולל הטסה של מכונאי מקצועי מטעם החברה לטפל ברכב בארץ. הרכב, כמו שאר דגמי רולס רויס, הוא בעל מראה מרובע וכבד (שעשוי להזכיר טנק במובנים מסוימים) שוקל קרוב לשניים וחצי טון (!) ומפצה על כך באמצעות מנוע וי 12 עוצמתי ביותר. בנוגע לכל האבזור והפינוקים הנלווים – הגוסט הוא רכב ארט-דקו מעוצב ואלגנטי, כמו שרק רולס רויס יודעים לעשות...
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר