פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 נדל"ן פרטי

 נדל"ן עסקי

 פורום נדל"ן

 פורום נדל"ן להשקעה

 לוח דירות
 לוח נדל"ן עסקי
רוז תוכנה רימקס יוקרה
> ראשי > נדל"ן > כתבה - פעם שלישית סמאשבוקס:
פעם שלישית סמאשבוקס: חנות קונספט ראשונה בארץ למותג האיפור המקצועי Smashbox
מאת: דנה קאהן
צילום: שאולי לנדנר
פתיחתה החגיגית של חנות הקונספט של מותג האיפור המקצועי סמאשבוקס בקניון האופנה החדש TLV - גרמה לכתבתנו דנה קאהן להתאפר כאילו אין מחר...
פעם בחור שיצאתי איתו אמר לי "אף פעם אל תבטחי באשה מאופרת מדי". המשפט הזה קינן בראשי וליווה אותי במשך שנים רבות, יעידו דודותיי שהגעתי לאירועים שלהן חיוורת עם סומק קל על לחיי מתאמצת להיראות קורנת וטבעית. עם השנים התבגרתי ולמדתי שאיפור הוא סוג של אמנות שנרקמת על הפנים ואיפור נכון יכול לחולל פלאים. מדי פעם אני סרה לקניון הקרוב למקום מגוריי ומנסה את מותגי האיפור שיצאו לשוק וגם מתעדכנת מה חדש.

במסגרת התרחבותה של אסתי לאודר בארץ, ולאחר שהשיקה סניף דגל למותג קליניק בקניון הזהב, ו-חנות דגל לאסתי לאודר בקניון איילון, מרחיבה הקבוצה את פעילותה ופותחת בהשקעה של 2 מיליון שקל חנות ראשונה גם למותג האיפור המקצועי Smashbox בקניון TLV-FASHION-MALL. החנות בישראל אגב, היא החנות השלישית בעולם של המותג ההוליוודי האהוב.
צילום: שאולי לנדנר

מותג האיפור המקצועי הוא מותג בינלאומי פופולרי, ככה זה שמייסדיו הם האחים דייויס ודין פקטור, הנינים של מקס פקטור, שהיה המאפר הראשי של אולפני MGM והקים אימפריית איפור חובקת-עולם. ואם בעניין אולפנים עסקינן שהרי סמאשבוקס - משמעו מצלמה עתיקה ממש כמו זו ששימשה בסרטים שבהם איפר פקטור. המותג נוסד בשנת 1996 בלוס אנג'לס, קליפורניה. בשנת 2010 הוא נקנה על ידי תאגיד הקוסמטיקה העולמי אסתי לאודר, ומשנת 2015 נכנס גם לישראל, תחילה לרשת אפריל. עתה, שהבשילו התנאים ותם החוזה שחייב את הקבוצה להשאיר את המותג בבלעדיות ברשת אפריל החליטה הקבוצה לצעוד לאחר חנות הקונספט העצמאית הראשונה שהושקה למותג בדובאי בשנת 2014 ולהשיק גם אחת פה בישראל. המותג ימשיך כמובן להימכר בסניפי רשת אפריל, וגם באתר האונליין של הרשת, אולם החנות החדשה היא ללא ספק יריית הפתיחה של הקבוצה לחיזוק מעמדו של סמאשבוקס בישראל תוך הפיכתה של הקבוצה כולה לא רק לחברת קוסמטיקה מובילה אלא גם לקמעונאית משמעותית בארץ.
צילום: שאולי לנדנר

החנות החדשה מתפרשת על פני 47 מ"ר, והיא מציעה תמהיל מגוון של תמרוקי איפור מקצועיים. בחנות יימכרו גם מוצרים בלעדיים וקולקציות מיוחדות שיושקו אך ורק עבור חנויות הקונספט של המותג.

החנות השלישית בעולם מאפשרת ללקוחה הישראלית לצלם את עצמה עם סוגי איפור שונים באמצעות מכשיר ייחודי שנועד לצלם "וידאו בומרנג" העובר ישירות למכשיר הטלפון הנייד של הלקוחה - ובחנות תינתן האפשרות גם להדפיס את התמונה. בחנות יתקיימו אירועי איפור שונים וניתן כאמור גם לרכוש את המוצרים הנהדרים. נו אתן עדיין כאן?

* הכותבת הייתה אורחת סמאשבוקס
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר