פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 בריאות

 גורמה

 אלטרנטיבי

 נופש ותיירות

 ילדים

 תרבות

 לוח מוצרים
> ראשי > החיים הטובים > ילדים > כתבה - צעצוע מנצח: "טייני לאב"
צעצוע מנצח: "טייני לאב" 24/7
צילום: רונן גולדמן
טייני לאב
בדיוק כמו שהומצא הלייק של הפייסבוק: מותג מוצרי התינוקות "טייני לאב" קיים אירוע "האקתון" כדי להמציא את הצעצוע הבא ■ כתבתנו שבות שופט מדווחת.
קולקציית משחקי התינוקות החדשה מבית "טייני לאב", תושק ביולי 2017 ברשת "שילב". הבשורה: 8 דמויות "חצי-חצי" בסדרת "Meadow-days" שמשתלבות בהרמוניה במוצרי "טייני לאב" האהובים משולבות בהיצע הקיים: טרמפולינה, משטח פעילות, מובייל (גם מנגן) ומגוון קשתות-תלייה, וזאת במטרה לשעשע ולפתח, במקביל, את החשיבה של הזאטוט. הדמויות, אם תרצו, קרויות על שם מגליי עולם וחוקרים ידועים. אם תיקחו את הבובה שקרויה על שם אלברט (איינשטיין) או תומאס (ע"ש אדיסון)יש סיכוי שהתינוק יאהב אותה ממבט ראשון.

לכל אחת מהדמויות יש שם ואופי (ספרון ת.ז. מצורף), חצי פנים בגוון כהה, וחצי בגוון בהיר. הסיפור מאחורי הדמות, זה העניין. וכן, גם שעת סיפור כלולה בזה, כזו שמעודדת את הפעוט להתרכז בעלילה, בתמונות ובמילים. או בניסוח מקורי: האתגר שהוצב מטעם מנהלי המותג ל-13 קבוצות (70 מתמודדים) שקראו על "האקתון" בפייסבוק (מרתון של המצאות ורעיונות שנמשך 24 שעות, ובסופו צריכים המשתתפים לצאת עם רעיון שיימכר לחברה מסחרית), הגיעו למכללה למנהל (סניף ראשון לציון) במטרה ליצור מוצר מנצח המסייע להורים להעביר סיפור לתינוקות מגיל לידה ועד שנתיים. אגב, ככה, המציאו גם את כפתור הלייק של הפייסבוק ובשלוש שנים האחרונות משתמשת "טייני לאב" בגימיק מעולם הגיקים גם בעולם הצעצועים...

תחרות האקתון

במרתון של 24 שעות כאמור, רק רעיון אחד הגיע לקו הגמר. וזה קרה, ובהצלחה. אם תשאלו את פרדי אבוקארט, מנכ"ל "טייני לאב" הוא ישמח לעדכן שמיזם ה"האקתון" מושק בהצלחה זו השנה השלישית, ובחברה בוחנים את הרעיונות לעומקם, כדי ליצור דגם סופי. אבוקארט, אגב אחראי במידה רבה להצלחת המיזם. הוא הוביל את החברה לצמיחה במכירות וברווח, בעיקר בשנים מאתגרות במיוחד נוכח ההאטה בכלכלה וזאת לאחר שהגיע אליה ללא רקע קודם בתחום (בתפקידו הקודם הוא כיהן במשך ארבע שנים כמנהל חטיבת מיזוג אוויר בחברת אלקטרה. קודם לכן עבד במשך 17 שנה בחברת שטראוס במגוון רחב של תפקידים, והאחרון בהם היה סמנכ"ל השיווק של החברה). ל"טייני לאב" הוא מונה למנכ"ל במקום שושי אורן, הבעלים המשותף של רשת שילב (יחד עם בעלה אורן). ב-2012, כשהחברה הייתה במומנטום חיובי, בני הזוג אורן הודיעו לאבוקארט שהוחלט למכור את החברה לדוראל הקנדית והוא נתבקש להוביל את התהליך. בשלוש שנים האחרונות אימץ אבוקארט את מה שהחל בעולם ההיי־טק, ובמסגרתו מושיבים בחדר אחד לסיעור מוחות כמה עשרות יזמים ואנשי תוכן תוך שהוא מבין שמה שטוב לתחום הטכנולוגי, בוודאי טוב גם לתחום הצעצועים.

המועמדים נבחרו משלל תחומים: אנשי עיצוב, טכנולוגיה, יזמים, מהנדסים, אנשי תוכנה, מעצבים תעשייתיים, מטפלים ומשפחה אחת - שלושה דורות: משפחת רוסמן, שהתמודדה ביחד כקבוצה; סבא, סבתא ובתם, שהיא אמא טרייה לתינוק.

הטיפים העל-זמניים שקיבלו המשתתפים בהרצאתה של ד"ר אתי דרומי, קלינאית תקשורת, מרצה וחוקרת חידדו את הרעיון "התינוק צריך גירוי שאפשר להתעסק בו לאורך זמן. משמע: מוצר שמעורר את הזיכרון לחוויה שהילד מכיר". וכך, ב־24 השעות שעומדים לרשותם התלכדו יחד הדמיון, החשיבה מחוץ לקופסה, שיתוף הפעולה ובעיקר התשוקה האדירה להמציא את הגלגל. הקושי כמובן טמון בממד הזמן והלחץ — כשעומדת לרשות המתחרים יממה אחת — במהלכה עליהם לחשוב, להתפלמס, לתכנן, לבנות, להיכשל, לחשב מסלול מחדש, לשרטט ולהגיע עם הלשון בחוץ לפרזנטציה המכריעה.
קנגי הקנגורו, 119 שקל

מקצוענות היא כאמור שם המשחק, ופאנל של 8 מקצועניות בתחומי הגיל הרך, בהן אתי דרומי, אחראי, בין השאר, על פיתוח מוצרי המדף של החברה. "אחת מאבני היסוד ב"טייני לאב" אומרת קרין שיפטר -מאור, סמנכ"לית השיווק הבינלאומי, "היא חדשנות". ואכן, הראש היהודי ממציא לנו פטנטים - צוות הפיתוח, כחול לבן, רשם כבר פטנט (עם וותק של 15 שנים) במשטח הפעילות "ג'ימיני" (אוניברסיטה), במובייל האלקטרוני המנגן הראשון (2002) וטרמפולינת רוגע ומשחק 3 מצבים (2012), ועוד הראש הזה חושב... מדובר אגב, במוצרים שחוללו מהפכה בקטגוריות שבהן הם פועלים, וחייבו את החברות המתחרות להתאים את המוצרים שלהן לאלו של "טייני לאב".
הקבוצה המנצחת

כדי לסייע לעשרות היזמים הצעירים, יצרה עבורם "טייני לאב" את התנאים האופטימליים: כלי יצירה צבעוניים, כלי חיתוך ועבודה, חלקי גלגלים לבניית מוצרי דמו ואפילו מדפסות תלת־ממדיות לבניית מודלים אותם הם יוכלו להציג בתחרות.

בסופו של דבר, עבודה של 24 שעות מסתכמת בחמש דקות ממוקדות: פרזנטציה קצרה, הדגמה, ניסיון להרשים את הקהל עם הגימיק שיצרו. כעבור שעה וחצי השופטים יוצאים מחדר ההתייעצות ובידיהם התוצאות – הקבוצה הזוכה היא של עידן נויברג- מעצב המייעץ לאל-על בהיבט העיצובי, מאיה בטאט - סטודנטית לפסיכולוגיה ואנליסטית, רון בובליצקי- מהנדס אווירונאוטיקה ומעצב גרפי, נמרוד בק - יזם ומומחה בגיוס המונים ואורטל זקס - אדריכלית ומעצבת תעשייתית. המוצר של הקבוצה הזוכה מאפשר במקביל גם משחק עצמאי של התינוק, וגם לחוות את הסיפור באופן אחר כשההורה משתמש בו.

אז דקה לפני כיבוי האורות על ספרי הלימוד בבתי הספר, ומעבר לשעת הסיפור הביתית, ב"טייני לאב" השיעורים נמשכים לאורך השנה כולה במטרה לפצח את סוד הפטנט הבא - מוצר מנצח. זה כל הסיפור!

* הכותבת הייתה אורחת טייני לאב
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר