פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 אופנת נשים

 קוסמטיקה

 נשות עסקים

 פורום עסקים והשקעות

 לוח מוצרים
> ראשי > עולם האשה > נשות עסקים > כתבה - יחסי ציבור – נקודות התורפה
יחסי ציבור – נקודות התורפה של מנהלת
מאת: יעל לוטן
אשת עסקים
שווקי את עצמך ..
יחסי ציבור הם אינטראקציה בינך ובין קהל היעד אליו את מעוניינת להגיע. כל מה שתעשי או תאמרי הוא חלק מיחסי הציבור שלך . זוהי התדמית שאת משדרת בכל יום. קהל היעד אליו את מכוונת תמיד סקרן בנוגע לבעלים ,למה שהביא אותם למיזם או לחברה המסוימת ואיך כוכב אחד מעז.....
לא משנה מי את או מה את עושה את מקרינה תדמית כלשהי! בעולם תחרותי זה של ימינו התדמית אותה את מקרינה מהווה תפקיד מכריע בהצלחתך המקצועית , החברתית ובכלל בכל תחום אחר. התדמית שלך היא הרבה מעבר לאייך להיראות ,להתנהג או להישמע. היא הכרטיס ביקור האנושי שלך ובהיותה כזו כשם שהנך מקפידה על עיצובו של כרטיס הביקור עליך להקפיד בעיצוב תדמיתך.
התדמית בימינו מתבססת על הבנת טבע האדם ומניעי ההתנהגות שלו היא משקפת ידיעה של חוקי המשחק העכשוויים ועליך להיות תמיד מעודכנת כדי להיות נכונה.

בעולם התחרותי של היום השיווק העצמי איננו עוד עניין של בחירה אלא עניין של הישרדות! ,לא הביישנית מקבלת קידום ולא הצנועה העלאה בשכר. חברה קטנה וצנועה גם תשתכר בהתאם!
ובכלל כדי למכור כל דבר שהוא ,בין אם זה מוצר ,רעיון, תדמית או שירות עלייך לדעת קודם כל למכור את הנכס החשוב ביותר שיש לך את עצמך!!!

חבל לבזבז את הזמן על צניעות או על פחד מיהירות ברגע שאת טובה ואת יודעת את זה , זכותך ואפילו חובתך ליידע אחרים. הידיעה על מי שאת (בתנאי שאת באמת טובה...) יכולה רק להועיל.

ומכאן איך אפשר שלא –אמינות.

בכל מקום אנו שומעים תדמית ,מה זה אומר?, הכוונה היא למהותך שלך את חייבת להיות אמינה בהעברת המסר על עצמך! זהו חוק ברזל בשיווק ובבניית תדמית!

בעיית האמינות היא שגרמה לשוק הפרסום לקרוס. מבול של פרסומים לא נכונים הביא את האדם הקטן להיות סקפטי לגבי פרסומות תאמרי לי את מתוך מקבץ פרסומות בערוץ 2 מני לי אחת מהם שבאמת גרמה לך לרוץ ולקנות את המוצר בדרך כלל כשהפרסומות נגמרות אנחנו אפילו לא זוכרים במה מדובר והאמת היא שבדרך כלל אנו מנצלים אותם כדי לקפוץ לנוחיות....

מנהלת טובה היא מנהלת ששולטת ביחסי הציבור שלה ,מנהלת גרועה היא אחת רצינית שקמה בבוקר ומגלה שהיחצ"ן שלה סידר לה ריאיון בתוכנית בידור ....חשוב לא לעשות הכול למען פרסום חשוב מאוד לדעת איך ומה להוציא החוצה שכן ברגע שאת עוברת לקדמת הבמה עלייך להיות מודעת לזרקורים דבר לא נסתר מעינו הבוחנת של הלקוח והוא בהחלט בוחן!

מתוך זכות בסיסית ועל מנת שיידע שהוא נשאר נאמן לאדם הנכון הוא עוקב אחרייך ואחרי מעשייך כל העת .
עלייך להמשיך להיות טובה ואמינה לגבי המוצר אותו את מעוניינת למכור. בניית מסע יחסי ציבור נכון יעזור לך לשדר את האמינות הנדרשת ויעזור לקהל היעד אליו את מעוניינת להגיע להחליט לגבי העובדה שאת הכי נכונה עבורו אמינות היא שם המשחק שכן אף אחד לא ילך לדיאטנית שסובלת מעודף משקל....

את הקודקוד שדרי זאת!

המותגים הגדולים של היום באים לעולם באמצעות חשיפה תקשורתית מבוקרת ונכונה גם את מותג! בעצם היותך מובילת המותג עלייך להיות זהירה וקפדנית עם התכנים , ובמיוחד עם קצב החשיפה שלך, כי כל מה שתאכלי ממנו הרבה מידי ,גם אם זה המעדן הטעים לך ביותר יגרום לך בחילה....
כל טעות קטנה לכאן או לכאן עלולה להיות מסוכנת. תדמית היא אינה דבר הנבנה ביום ואין לה טווח זמן מוגדר אך היא בהחלט יכולה להיהרס ביום אחד רק בגלל מילה או חשיפה לא מבוקרת ונכונה.

חשוב מאוד למנהלת לדעת שהיא הכוח המניע את גלגלי המערכת השיווקית של העסק, לא יהיה זה נכון לזרוק הכול על מנהל השיווק כי הכי נוח לצעוק עליו כשמשהו לא עובד.....
ידע הוא כוח ותדמית חיובית היא הכוח הגדול אשר משמן את גלגלי המערכת. מנהלת שדואגת שעסק יעבוד טוב חייבת לדאוג שיידעו על כך שהוא עובד טוב ,שהוא מקצועי ושיש אבא ואמא למוצר נשמע פשוט ? לא כל כך...

בעידן החדש אנו עדים ל" שרידי חורבן הפרסום" פשוטו כמשמעו , חברות שרצו להתפרסם במקום להצליח הבטיחו הבטחות וסיפרו סיפורים שאין להם שחר אז נכון שהדבר משך קהל במהירות אך הוא הבריח את הלקוח במהירות רבה יותר ,היום קהל היעד ולא משנה באיזה תחום הרבה יותר סקפטי מבעבר ולפני רכישה או הצטרפות לחברה מסוימת הוא מבצע מחקר לא קטן כדי לוודא שלא עובדים עליו ,אכן הפרסומות הכוזבות השאירו עשן סמיך של אי אמון ,מה שמצריך בנייה מחודשת ואיטית על מנת לשוב ולחלחל לתודעה בצורה נכונה וטובה.

לא המצאנו את הגלגל באמירה שצריך לומר אמת אך נדמה שהדבר לא חלחל עדיין לתודעה הציבורית ומנהלות ממשיכות לעשות טעויות תדמיתיות על ימין ועל שמאל.

ניתן לקחת לדוגמא את מקרה שרי אריסון והפיטורים בבנק הפועלים.

הנהלת הבנק מפטרת 900 עובדים ,שרי מתייצבת לצד ההנהלה, ההסתדרות מתמקדת בשרי בקמפיין חוצות פרובוקטיבי, שרי כועסת ופועלת להשתקה כשבמקביל מושחתת תדמית בעלה ,שרי סוגרת קרן סמלית ועוזבת לקול אלפי קריאות מתלהמות של אנשי תקשורת ומגיבים.
אין ספק שהבריחה הנואשת מהמשבר במקום התמודדות עימו הביאה לפגיעה תדמיתית<
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר