פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 אופנת נשים

 קוסמטיקה

 נשות עסקים

 פורום עסקים והשקעות

 לוח מוצרים
> ראשי > עולם האשה > נשות עסקים > כתבה - 10 הדיברות למנהלת – חלק
10 הדיברות למנהלת – חלק א'
חוזה משפטי
חוזה משפטי
טיפים לניהול עסק מצליח
סוף כל סוף ביצעת את הצעד הנחשק ופתחת משרד /חברה משלך.

לפני הכול מזל טוב! בוודאי הבנת שלבטים והתלבטויות יהיו חלק מהמשחק אך תתרגלי אליו מכיוון שזה החלק החשוב שכן כל החלטה לגבי עסק פרטי היא מין סוג של החלטה גורלית וצריך לדעת להתמודד עם הלחץ הכרוך בה שלא חייב להיות מלחיץ רק הגיוני ושקול.

בתור התחלה אתן לך עשרה טיפים בסגנון עשרת הדיברות שהן הבסיס (לדעתי) לניהול עסק מצליח.

1) אל תנוחי על זרי הדפנה – מרגע שפתחת את העסק ואת עובדת יפה ומרוויחה לעולם אל תנוחי ותורידי הילוךבכל פעם שרק מנסה להתגנב לה המחשבה שאפשר לנוח שכחי ממנה מיידית כי היא התחלת הירידה. נשמע קשה? זה אכן כך כאשר אנו נותנות את המקסימום אנו נקבל את המקסימום גודל התוצאה הוא גודל ההשקעה ורק בדרך של התלהבות ויוזמה מחודשת כל הזמן תוכלי לראות את העסק פורח.

2) הרכיבי צוות מנצח – על קצה המזלג אסביר שכוח אדם הוא הבסיס להצלחת העסק. את יכולה להיות המנהלת המוצלחת ביותר אך ללא צוות טוב את תהיי היחידה שעובדת. צוות טוב הוא צוות שיודע לבד מה נדרש בעסק ולא כזה שצריך לקבל הוראות על בסיס יומיומי. עלייך לדעת שבכל פעם שנמצא בעסק עובד גרוע הוא מוריד את הפרודקט של העובדים האחרים גם כן ולכן שלב בחירת כוח האדם הוא השלב הכי חשוב.

3) חומר שיווקי – עלייך לדעת שהעסק שלך צריך להיות ממותג בצורה הטובה ביותר כדי שתוכל לשקף את החזון של העסק. הכוונה היא כרטיס ביקור עם פרטים מלאים (תתפלאו, נתקלתי בכאלה שלא הבנתי מהם כלום..),כמו כן אתר אינטרנט מעודכן על בסיס שבועי לגבי הפעילות השוטפת וכמובן עדכון על מבצעים, חידושים ויוזמות מעניינות שיצרת.

4) מסרים ברורים ורהוטים – לעיתים השפה המקצועית כל כך שגורה בפינו שאנו שוכחות שיש בחוץ לקוחות אשר לא מהענף שלנו אם זה בנושא עריכת דין, הייטק, בישול וכו' עלייך לדעת שכאשר את מוציאה חומר שיווקי בין אם ללקוח קיים ובין אם ללקוח פוטנציאלי המסר חייב להיות ברור ומובן כי אם לא המטרה שלשמה החומר הופץ לא הושגה וכך כל העבודה היתה לחינם. מילה לא מובנת היא המחסום העיקרי בתקשורת ומכירה שלמה יכולה להתפספס בגלל העברת המסר בצורה מסובכת.

5) העמידי במשרד טרמינל מקשר – מאחר וברור וידוע שמנכ"ל החברה לא אמורה לקפוץ בכל פעם שלקוח מטלפן או שנכנסת תקשורת מסוג זה או אחר המבנה הארגוני חייב להיות ברור. נכון שמזכירה אמורה לענות על הצרכים האלו אך עלייך להבין את חשיבות התפקיד. ישנה נטייה לחשוב שמזכירה אמורה רק לענות לטלפונים, לשלוח פקסים ולהעביר הודעות בין אנשי המשרד אך זו הפחתת ערך עבורה מכיוון שמזכירה צריכה להיות סופר מקצועית כדי לדעת לאן לנתב כל תקשורת והכי חשוב להוריד ממך המנהלת כמה שיותר עניינים לדעת לא להיות ראש קטן ולהפיל את הכול עלייך ונתקלתי גם בכאלו...

יעל לוטן – מנכ"ל לוטן תדמיות בע"מ
www.lotan.org.il

הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר