פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 אופנת נשים

 קוסמטיקה

 נשות עסקים

 פורום עסקים והשקעות

 לוח מוצרים
> ראשי > עולם האשה > נשות עסקים > כתבה - 10 הדיברות למנהלת – חלק
10 הדיברות למנהלת – חלק ב'
מאת: יעל לוטן
אשת עסקים
שווקי את עצמך ..
טיפים לניהול עסק מצליח
6) כמו בכל מקום לפעמים ישנם גם שינויים – עם הזמן תצטרכי לדעת לזהות מתי נדרש שינוי מיידי בעסק. גם אם את פועלת לפי תכנית עבודה שנבנתה לשנה ואת פוחדת לשנות אותה עלייך לדעת לזהות מתיי הכרחי לעשות זאת ולשנות במהירות האפשרית. פעולה מוצלחת היא פעולה אשר מביאה מקסימום תוצאות בזמן קצר. כאשר את רואה שפעולה מסוימת מאיטה את קצב הגדילה לעומת ההתחלה עלייך מייד לשנות אותה כדי שלא יהיה מאוחר מכיוון שהשוק מכתיב את הקצב ועלייך להיות מוכנה תמיד רגע אחד לפני.

7) הנראות הכללית שלך – החל ממראה המשרד אשר משדר טעם טוב או לחילופין חוסר טעם...
מקום נקי ומעוצב משרה אוירה של איכות, מקום מוזנח או לא נקי משקף חוסר רצינות או מקצועיות. לבוש העובדים וחזותם החיצונית חשובה מאוד לתדמיתה של חברה אם וכאשר מוחלט על קונספט מסוים בין אם זה הסגנון הצעיר (הג'ינס והטישרט) ובין אם זה הסגנון הסולידי יותר ואפילו מחויט אזיי כל העובדים בחברה צריכים להיות לבושים באותו קו שהרי זה מצחיק לראות עובד אחד מחויט ומעונב בעוד העובד השני עם ג'ינס וכפכפים... אלו הם פרטים קטנים המרכיבים תמונה גדולה לגבי חברה ואין להקל בהם ראש .

8) מי אמר אמת ולא קיבל? – עלייך לדעת ששקיפות מלאה היא הדרך היחידה להצליח. כאשר את סוגרת עסקה עם לקוח עלייך להיות בטוחה שהעברת לו נתונים מדויקים לגבי מה בדיוק הוא הולך לקבל ממך לא מה בערך או מה אולי יקרה. אך ורק נתונים מדויקים מכיוון שרק התנהלות כזו מול לקוח מבטיחה שלעולם הוא לא יוכל לבוא בטענות וגם כדי שאת תדעי בדיוק מה את אמורה לספק ותוכלי לעמוד ביעדים מכאן מגיעה השליטה המלאה במה שקורה בעסק.

9) שותפים לאורך כל הדרך – את והצוות וכן, גם לקוחותייך שותפים מלאים לכל מה שקטורה בעסק. עובד שלא ירגיש חלק ממקום ייתן מינימום עבודה רק כדי "להחתים כרטיס" ,עובד שירגיש מתוך ידיעה שגדילה של העסק היא גם גדילה אישית שלו יידע וירצה לתת מקסימום תוצאה וכך תמיד העסק יוכל לפרוח. גם הלקוח צריך להרגיש שותף לדרך שאתם עושים יחד גם כאשר האינטרס הוא משותף חובה לתת את ההרגשה הטובה והחברית כדי לסלול דרך לקשרים עתידיים כל הזמן.

10) תתכונני לחשיבה יצירתית – קוראים לזה להעיז! גם אם נדמה לך שהרעיון הגרנדיוזי שלך "לא כל כך ילך" את חייבת לנסות. לכי תדעי זו יכולה להיות פריצת הדרך עליה חלמת כל הזמן. אני לא מתכוונת להעיז ברמה של לסכן את העסק אלא להעיז לחשוב יצירתי ,מיוחד, כזה שעוד לא היה קודם. כל זאת כמובן תוך מחשבה יסודית לגבי איך זה מועיל לעסק ולא איך זה מכניס לחובות שקשה לצאת מהם אחר כך.

נכון לכאורה הכול ברור וידוע אך תמיד צריך לזכור שעסק הוא דרך ארוכה!
וארוכה גם הייתה הדרך להקמתו ולכן השיקולים המופעלים ודרך העבודה צריכים להיות מתוכננים תוך מחשבה של שני צעדים קדימה. בתור מנהלת האחריות אמנם גדולה אך אם את עובדת בשיטה הנכונה מובטחת לך יציבות , פריחה ושגשוג ואני לא מאמינה שתתנגדי לזה...

יעל לוטן – מנכ"ל לוטן תדמיות בע"מ
www.lotan.org.il

הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר