פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 אלפיון עליון

 מאיון עליון

 עשירון עליון

 לוח מוצרים
ברייטלינג Breitling תכשיטי יוקרה טאג הוייר TAG Heuer טיסוט Tissot
> ראשי > חוג הסילון > עשירון עליון > כתבה - שיחה עם דולצ'ה ופראדה
שיחה עם דולצ'ה ופראדה
פלאפון יוקרתי לנשים בצבע ורוד עם זהב - גירסת Dolce&Gabbana
נייד מבית Dolce&Gabbana
עם השנים המכשיר הסלולרי הפך ממכשיר פונקציונלי לאביזר אופנה, הרבה הודות לבתי האופנה העילית אשר שדרגו את מראהו וצורתו החיצונית.

מעצבי- האופנה העילית, שכבר פעילים בתחומי עיצוב נוספים מעבר לאופנה, הבינו מזמן שמכשירי הטלפון הסלולאריים יכולים לשמש כאקססוריז אופנתיים לכל דבר. פורץ הדרך היה רוברטו קוואלי, שעיצב לחברת LG, מכשיר נייד ברוחו במהדורה מוגבלת ואחריו עשו זאת כמעט כל בתי האופנה המובילים מאירופה.

תעשיית הסלולר חיבקה בחום את שיתוף הפעולה הפורה עם בתי האופנה, היא הבינה שאם עד כה הסתחררו הלקוחות מהחידושים הטכנולוגיים בסלולארי שלהם, שהרי ניתן להציע לפלח שוק אופנתי, סטייליסטי ושיקי להתפעל ממגוון המכשירים, הפעם גם מבחוץ.

הטרנד שהגיח לעולם בשנת 2000 הציג טלפונים סלולאריים מעוצבים, או בשמם האחר "סלולאריים לערב", שכוחם אינו בשימושיות שלהם, אלא במיצובם האופנתי, הטרנדי והייחודי.
המכשיר החדש של סמסונג וארמאני

בשנת 2002 השיקה מוטורולה 15 דגמים של מכשירים סלולאריים שחלקם עוצבו בשיתוף עם קולקציית אביב קיץ של מותגי האופנה ראלף לורן, dkny ו- ck. סמסונג עשתה זאת עם המעצבות אנה סואי, דיאן פון פירסטנברג ובטסי ג'ונסון. השנה חברה הסמסונג לבית האופנה של המעצב ג'ורג'יו ארמאני ויחד השיקו השתיים מכשיר סלולארי ש-"מתאים לחליפות" של המעצב האיטלקי.

המעצבת מיוצ'ה פראדה חברה לחברת LG לייצור הדגם KE850. ה- LG Prada, הוא לא סתם מכשיר יפה. בעיצובו, הוא דומה דמיון מפתיע ל-iPhone וכמו ה-iPhone, הוא מצויד במסך מגע, מצלמת 2 מגה-פיקסל, תקשורת בלוטות', נגן מוזיקה ו-ווידיאו ויכולות הצגת מסמכים. כמו ה-iPhone, גם ה-LG Prada פונה לנתח העליון של השוק.

בחודש שעבר הודיע גם בית האופנה ורסאצ'ה כי הוא עומד להשיק עם Modelabs, יצרנית הטלפונים הסלולארית מצרפת, טלפון סלולארי הנושא את שם המותג. מחירו של המכשיר טרם ידוע ולא פורסם דבר על סגנון העיצוב שלו, אך הוא צפוי לצאת במאי הקרוב, ויחידי סגולה ומבחר לקוחות אקסקלוסיבי כבר זכו לראותו במהלך שבוע אופנת ההוט- קוטור שנערך בפריז.

אין זאת הפעם הראשונה כי בית האופנה היוקרתי משיק מכשיר נייד, כבר לפני ארבע שנים עשתה זאת חברת הבת של המותג Versus האחראית לעיצוב קו מוצרי האופנה הצעירה יותר של בית האופנה עצמו, כעיצבה עבור סמסונג דגם ייחודי של טלפון סלולארי. הטלפון, Samsung SGH-E500 נשא את המותג Versus והוצע בשלושה גוונים - זהב ולבן, ורוד עתיק ולבן, וכסף עם שחור. הטלפון שעוצב בתצורת צדפה כלל נגן 3MP, מצלמה באיכות של 1.3 מגה פיקסל וקישור אלחוטי בלוטות'.
נייד ספורטיבי מבית פומה

גם עבור צמד המעצבים מאיטליה, דולצ'ה & גבאנה זאת כבר השקת המכשיר הסלולארי השנייה.

בעבר עיצבו השניים את הטלפון הסלולארי RAZR V3i Dolce & Gabbana . שמו של המכשיר ציין אז בבירור כי הוא עוצב על ידי –לא פחות ממעצבי העל דולצ'ה וגבאנה, טייקוני האופנה האיטלקיים. המכשיר שעוצב עבור מוטורולה הוגש בצבעי זהב וכסף יוקרתיים וכלל חריטה של הלוגו D&G, תליון עם ראשי התיבות, ובנוסף סופקו אביזרים משלימים נוספים, כדוגמת נרתיק ואוזניה, שגם הם עברו תחת ידי המעצבים. לאחרונה הושק עבור חברת סוני אריקסון מכשיר נוסף של מעצבי העל. מכשיר החדש זכה לשם Jalou .

אחרי האייפון של אפל והגוגלפון, הגיח לעולם מכשיר ה-Pumaphone - המכשיר הסלולארי של חברת האופנה PUMA. בדומה לחברות אופנה אחרות השיקה פומה מכשיר בעיצובה. המכשיר, שייוצר על ידי Sagem הצרפתית כולל תאים סולאריים המאפשרים טעינה עם חשיפת המכשיר לאור שמש. ה-Pumaphone צפוי להגיע לשווקים באירופה בחודש כחודש, אחריה מיהרה גם חברת ליוויס להשיק מכשיר משלה. במותג הג'ינס עיצבו טלפון המתחבר לג'ינס באמצעות וו אחיזה מיוחד וחבל ארוך לשימוש נוח. בניגוד למכשירי סלולר אחרים, שעשויים מפלסטיק, המכשיר שלהם עשוי כולו מפלדת אל חלד.
נוקיה 7373 בעיצוב ג'אמבטיסטה ואלי

לקינוח גם קטגוריית הלאנז'רי הסקסית אינה מקופחת. שאנטל תומאס הלוא היא מעצבת ההלבשה התחתונה הנחשקת מצרפת השיקה החודש קו אקססוריז לבעלי טלפונים סלולאריים אופנתיים. בין האביזרים שהושקו כיסויים לאייפון ונרתיקים מתחרה ומוויניל, בגוונים המאפיינים את תומאס, ורוד, אדום ושחור, ועם מוטיבים מעולם ההלבשה התחתונה, כמו תחרה ופרוות.

אין ספק כי הדגמים החדשים של הניידים הסלולאריים הם בבחינת "הצהרה אופנתית". קטגוריית האופנה מיועדת לאנשים שרוצים שהמכשיר שלהם יהיה במרכז העניינים. חברות הסלולארי ויצרניות האופנה העילית מכוונות לקהל אופנתי, מעודכן וסטייליסטי של בני 40-25. נדמה שהשוק הישראלי עדיין רחוק מחזון התאמת הסלולארי לנעליים ולחולצה אך למי שדווקא כן רואים עצמם כמובילי אופנה, מומלץ להראות השנה עם מכשירי הנייד הממותגים ורצוי שיהיו כמה שיותר צבעוניים, פרובוקטיביים, ובעלי נראות בולטת שתמשוך הרבה תשומת לב.
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר