פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 אלפיון עליון

 מאיון עליון

 עשירון עליון

 פורום חוג הסילון

 לוח מוצרים
ה.שטרן תכשיטים פטק פיליפ Patek Philippe תכשיטי יוקרה מותגי יוקרה ברגואט קונסטנטין וושרון
> ראשי > חוג הסילון > אלפיון עליון > כתבה - הצעצועים של קרל
הצעצועים של קרל
קרל לאגרפלד
מה למעצב לאגרפלד ולדובי בשווי 1,000 יורו ולכספת בעלות 250 אלף יורו?
סיפור הצלחתו של מעצב העל קרל לאגרפלד מתחיל בפריז של שנת 1957. בשנה זאת, הגיע קרל כשהוא מלווה באמו לעיר האורות, שם היא ציידה אותו בתובנה כי פריז היא "השער לעולם" והאיצה בו לספוג כמה שיותר תרבות ואופנה.

התוצאות כידוע לא איחרו לבוא. כבר באותה שנה (כשהוא בן 21 בלבד) הוא קטף את הפרס הראשון בתחרות "וולמארק" (תחרות של התאחדות יצרני הצמר הבינלאומית) עבור מעיל צמר שעיצב. משם התקדם לבית האופנה "בלמן", ולאחר תקופה קצרה השתלם בבית האופנה של ז'אן פטו.

בשנת 64' הוא נשכר על ידי גבי אגיון לשמש כמעצב הראשי של בית האופנה "קלואה" תפקיד אותו מילא בהצלחה מרובה עד תחילת שנות השמונים של המאה הקודמת.

בספר דברי הימים של תעשיית האופנה ייזכר לאגרפלד כמי שהוביל את מותג האופנה הצרפתי "שאנל" להצלחה כבירה.

לאגרפלד היה זה שהעלה את שאנל לצמרת מותגי האופנה העולמיים ולמרות המוניטין הרב שאפף את המותג טרם הגעתו של קרל לחברה, הוא זוהה בעיקר עם קהל לקוחות מבוגר, שמרני ואריסטוקראטי.


קמפיין בטיחות בדרכים בכיכובו של המעצב
היה זה לאגרפלד שהצליח להצעיר את קהל לקוחות המותג היוקרתי בשני עשורים, למתג אותו כאידיאלי, נכון ועדכני כשהוא עושה זאת באמצעות דוגמניות מובילות, תצוגות אופנה ראוותניות וכמובן אישיותו המוחצנת והמאובזרת בקפידה במשקפי שמש כהים, מניפה צבעונית ופריזורה מוגבהת שאסופה לקוקו לבן.

את לאגרפלד עצמו אפשר למצוא כמעט בכל מקום. הוא עבר דיאטה מתוקשרת, כתב ספרים, עיצב קולקציית אורח למותג H&M, שיתף פעולה עם סרט דוקומנטרי שצולם עליו ואפילו דגמן בקמפיין בטיחות בדרכים בצרפת כשהוא עטוי אפודה צהובה מחזירת אור.
הדב שעיצב

תמיד כשנדמה שלאגרפלד כבר עשה הכל, הוא שב ומפתיע. אשתקד ולרגל יום הולדתו ה- 70 חבר לאגרפלד ליצרנית הגרמנית, המייצרת דובי צעצוע, בכדי ליצור דוב צעצוע בדמותו. הדוב, שיוצר בעבודת יד הולבש בפרטי המעצב ויוצר במהדורה מוגבלת אשר הוצעה למכירה במחיר צנוע של 1,000 יורו.

כשנשאל המעצב על הדמיון בינו לבין הדובון אמר: "דובונים הם נחמדים כל עוד אתה נחמד אליהם" והוסיף: "דבר לא מפחיד אותי יותר מאנשים עם קולקציות של בובות. מחריד".

בובת הדב של המעצב אינה ניסיון להפוך את ההברקה הנוכחית למשהו קבוע, אמר לאגרפלד, והסביר כי מדובר בניסיון לעורר את רוחו הצעירה בכל הזדמנות ולגרום למעצבים נוספים להדביק את הקצב ולמצוא עוד שיתופי פעולה מרעננים להשקיע בהם.
קרל לאגרפלד והכספת שעיצב
השנה הוא עושה זאת שוב, הפעם חבר מעצב העל ליצרן הכספות הגרמני doettling בכדי ליצור כספת מעוצבת ואקסקלוסיבית.

הכספת של לגרפלד מצופה בכרום על שכבת אלומיניום שמשיגה אפקט של מראה מבריקה והיא מתנשאת לגובה של 1.82 מטר. גם הכספת האקסקלוסיבית בדומה לדובון החביב יוצרה במהדורה מוגבלת הכוללת 30 פריטים בלבד, ומחירה של כספת אחת 250 אלף יורו.
הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר