פורטל היוקרה של ישראל - prestige
 
נדל"ן יוקרה , רכבי  יוקרה , מוצרי יוקרה
לוחות קנייה / מכירה של מוצרי יוקרה
כתבות בנושאי יוקרה בישראל  , קהילות , קניון וירטואלי
 
הקלק כדי לחזור לדף הבית

ראשי

נדל"ן

עולם הרכב

עולם הגבר

עולם האשה

חוג הסילון

החיים הטובים

לבית ולגן

קהילות

 נדל"ן

 עולם הרכב

 עולם הגבר

 עולם האשה

 חוג הסילון

 החיים הטובים

 לבית ולגן

 לוחות ראשי
 לוח נדל"ן
 לוח רכב
 לוח מוצרים
> ראשי > כתבה - חדש בכיכר!
חדש בכיכר!
ברברי
ברברי, מותג האופנה המזוהה ביותר עם אנגליה, בדרך לישראל
ההכרזה החגיגית של בית האופנה הבריטי 'ברברי' (Burberry) לפני כחודש על פתיחת סניף משמעותי בגודלו בכיכר המדינה, מצטרפת לנקודות מכירה נוספות של מעצבי על עולמיים, הצצות בקצב מואץ ברחבי העיר.

עפרה יעקובי ויורם חישין, יבואני המותג גוצ'י, יתחילו לייבא את המותג לישראל בשיתוף מרי יעקובי, גיסתה של עופרה. חנות הדגל של בית האופנה היוקרתי תיפתח ב־1 בנובמבר. לדברי עופרה יעקובי, החנות החדשה תמוקם בכיכר המדינה ותציע לקונות הישראליות את כל קווי המותג, לרבות קולקציות בגדים, אקססוריז ואפילו בגדי ילדים.

משהו בשנה החולפת, ששמה סוף למיתון כלכלי מעיק, מעיר באופן רדיקלי את שוק האופנה המקומי. לפתע, כל המעצבים המוזכרים ללא הרף בתקשורת האופנה העולמית עולים ארצה ומשווים לתל אביב אפיל אופנתי שלא היה מבייש עיר ממוצעת באירופה.

קולקציית 2010
Burberry הוא אחד מבתי האופנה המוכרים בעולם, שנוסד בשנת 1856 על ידי תומס ברברי כבית מלאכה קטן לייצור וילונות בהמפשייר. בית האופנה התפרסם בזכות שני עיצובים עיקריים: הראשון: בד עמיד למים שהוא פיתח ואותו כינה גברדין, שממנו גזר תחילה מעילי עבודה לחקלאים. ב-1891 ביסס את עסקיו בלונדון, שם אף רשם לעצמו זכויות יוצרים על השם גברדין. והשני: מעיל הטראנץ' שעוצב עבור קצינים במלחמת העולם הראשונה.

הפריט הנמכר ביותר שיצר מהבד שפיתח היה מעיל גשם ארוך, נינוח, שנגזר בקו ישר וצויד בכיסים עמוקים.

במלחמת העולם הראשונה עיצב ברברי מעיל לטייסים הבריטים. המעיל, שכונה "טרנץ' קואט" (מעיל חפירות), היה למעיל השימושי, הפופולרי והמפורסם ביותר גם בשנים שאחרי המלחמה.
האמפרי בוגרט ואינגריד ברגמן לבשו אותו ב"קזבלנקה", אודרי הפבורן לבשה מעיל גשם של ברברי בסצנת הסיום של "ארוחת בוקר בטיפאני", ופיטר סלרס לבש אותו ב"הפנתר הוורוד"

'פרורסום' לגבר
בסוף שנות התשעים מונתה רוז מארי בראבו למנכ"לית החברה, והצעידה אותה למילניום החדש כמותג אופנה יוקרתי. בשנת 2009 גלגלה החברה מחזור מכירות של 1.2 מיליארד ליש"ט, הכולל את מכירות כלל המוצרים, דרך חנויות החברה ודרך הזיכיונות. מנכ"לית הרשת כיום היא אנג'לה ארנדטס, ויו"ר הרשת הוא ג'ון פיס. החברה נסחרת בבורסות באירופה, בהן לונדון ופריז.

תחת הנהגתו של כריסטופר ביילי, המנהל הקריאייטיבי של המותג, הפך ברברי לאחד ממותגי היוקרה המבוקשים ביותר בעולם. בחורף האחרון, למשל, הוא איפשר ללקוחותיו לרכוש את מעילי המותג המפורסמים און-ליין, דקות ספורות לאחר שתיעוד תצוגת האופנה שבה הוצגו לראווה עלה לרשת.

"הקהל הישראלי השתנה. יש נטייה הולכת וגוברת למותגים ולחלק מסוים באוכלוסיה יש יותר כסף", אומר חישין. בעוד שחנויות רבות בכיכר המדינה מחזיקות קווים מצומצמים של מותגי על או קולקציות בעלות אופי מסחרי מובהק (פריטי לוגו, אקססוריז), הסניף של ברברי עתיד להכיל את כל קווי ההלבשה לנשים, גברים וילדים וחישין מספר כי לנשים יוצעו גם פריטים מקו 'פרורסום', שהוא אוסף בגדי תצוגת האופנה, הנחשבים קונספטואליים ויקרים הרבה יותר.
קו פרורסום לנשים
















כיום מפעילה החברה 60 חנויות ברחבי העולם בבעלותה המלאה ועוד עשר חנויות בזיכיון. בית האופנה פעיל באירופה (380 מיליון ליש"ט), בספרד (145 מיליון ליש"ט), באסיה פסיפיק (240 מיליון ליש"ט), ביבשת אמריקה (304 מיליון ליש"ט) ועוד.

בשנת 2008 הודיעה החברה על כניסתה למזרח התיכון, והיא מפעילה סניפים וזיכיונות באיחוד האמירויות, בדובאי, אבו דאבי ועוד.

הדפסה >>חזרה
הוסף תגובה
1
חיפוש מהיר